Letnja Oluja
Хм. Одакле да почнем? Коју тему да одаберем? Тема мора бити актуелна. Не, не желим да пишем о паради поноса. Исувише им се придаје на важности. Не желим опет да пишем о лошем утицају телевизије, није интересантно. Желим нешто другачије. Можда о кризи? О томе бих могла на милион начина да пишем. Уредник ми већ пар дана хистерише како треба да почнемо са спремањем новог броја, како треба да одаберем нову тему. Може и он да ми ували неку глупаву тему за коју сматра да је потребна листу. Али до сада ме ниједна није интересовала. Није мени проблем да напишем квалитетан текст. Једино је проблем почетак. Одабир теме. Хм, чудно, осећам се везано чак и кад имам сву слободу! Можда сам научила да пишем под притиском због силних тема на писменим задацима? Како год, морам да одаберем једну у што краћем року. Ух. Тежак задатак! Треба да одржим своје текстове на духовитом и сатиричном нивоу као што је до сада било. И мој текст мора да буде најбољи. :D Да, да, ја сам непоправљиви егоиста. И вала написаћу сјајан текст! Кад будем одабрала о чему ћу да пишем. -.-
Има ли неко неки предлог?
Labels:
Reaktionen: 
5 Responses
  1. Нинџа Says:

    Заступљеност (запостављеност) ћирилице у медијима. :)


  2. Хвала на предлогу, сјајан је али то је преозбиљна тема за овај тинејџ часопис ;)


  3. SMiliCa Says:

    Проблем који и ја имам веома често. О чему писати?

    Међутим, видећеш временом. Дешаваће ти се да те неке необичне, нагле, занимљиве или чак, сасвим безначајне, ситуације наведу на нове постове. Доживљаваћеш можда понекад и потребу да се "изјадаш" блогу - кад је већ легално, што да не? Ма опусти се, идеје долазе саме од себе.

    Мали савет: немој да се оптерећујеш тиме шта нас који читамо интересује, него пиши о ономе што желиш, што те занима и што не желиш да заборавиш.


  4. Милице, није мени проблем да пишем блог. Разумем да ћу увек имати материјала. Треба да одаберем тему за новине што пре. И апсолутно ме тренутно не иритира ништа као што ме је иритирала Фарма. :Ѕ
    Хм, ваљда ће се појавити нешто...
    Наравно да ме не интересује да ли ће да се свиди некоме или не ;) Нпр кад сам писала о Фарми, знала сам да ће многи да ме мрзе јер многи и гледају, да многи неће да схвате суштину текста, а да ће праве особе да га хвале. Тако је и било.
    Ах <3


  5. Свиђа ми се овај нови изглед :) Теме су свуда око тебе, а обично ти падну на памет када не размишљаш о њима. Само опуштено... Читај новине или погледај неку емисију- нешто ће ти већ пасти на памет.


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.