Letnja Oluja
Алкохол (арап. al-kukhūl الكحول - „дух“, „хемикалија“) је у хемији било које органско једињење у којем је хидроксилна група (-OH) везана за атом угљеника који је део алкил групе или супституисане алкил групе. Општа формула за просте нецикличне алкохоле је R-OH, (CnH2n+1OH). -каже Википедија.

Не интересује ме то, већ алкохолна пића. Компликована тема. Јуче је била слава Ђурђиц. Многи су дошли мамурни у школу. Хвалили се тиме са осмехом на лицу: ''Јао не причај ми ништа, урокао сам се синоћ не знам за себе. Тек синоћ нисам знао 'де бијем.'' Поента је да се чује да су пили. Уживају ли они у самом укусу, да ли је у питању промењено стање свести под дејством алкохола, или желе да се докажу у друштву? Да ли сте чули неког да каже: ''Синоћ ми се пио алкохол зграбио сам флашу, напио се кући и отишао да спавам.'' ? Не? Ни ја. Права верзија је: ''Синоћ ми се пио алкохол, зграбио сам флашу у оној кафани и лумповао, једва сам дошао кући.'' Што је још жалосније тако нешто ћете најчешће чути од средњошколаца, студената, не дај Боже основаца. 
Није ни проблем у пићу, већ у неумерености. Не можете чак ни приметити стид кад се помене та тема. Пијем и ја алкохол, не поричем то. Можете и мене видети викендом са чашом вина у руци. Није тачно да се никад нисам напила. Али никад нисам ни претерала. Шта ће ми то у животу?
Пиво ме брзо напије. Невероватно. Зато га и избегавам. Ироније ли, управо сам довршила чашу црног пива. Ретко пијем пиво, али сад ми је дошло.
Зашто пишем овај текст баш сада? Да се приметити да у суштини нисам боља од остале деце.
Увек скрећем пажњу људима на грешке на основу свог искуства? 
Радите ли и ви то?
Е, не могу да тупим много сад,


живели! 
Labels:
Reaktionen: 
13 Responses
  1. Свиђа ми се како си спојила научно и литерарно у овом посту :) Ја алкохол уопште не конзумирам (изузев рума у чоколадицама- то обожавам), не пушим, не пијем кафу, не псујем... Надам се да ће тако и остати. А твој текст је, нажалост, сурова истина... Не знам шта је толико занимљиво у алкохолу да је он вечита тема и инспирација свих средњошколских и студентских разговора. Безвезе, офуцано, јадно...


  2. Хаха, имаш ли ти неку ману човече ??


  3. Хахахахахахаха... Какво питање :Р



  4. ТоМЦаа Says:

    Јављам се поводом горе написаног. Кад посегнем за алкохолом, после тога једва чекам да ускочим у кревет. Ето, баш синоћ после кафане... И није да сам једва дошао кући, мада се и не сећам тако пуно детаља око тога како сам дошао кући :)

    Црно је закон. Не знам само што си ставила слику светлог пива. Добар текст. Мудро збориш :)


  5. Е Томцее зар и ти ? :D
    Нисам нашла одговарајућу слику црног :(
    Хвала ви.


  6. Ево, промењена је слика. Није савршена, али задовољавајућа ;)


  7. ТоМЦаа Says:

    Наравно да нам се допада слика, мада више волим пуну криглу испред себе :)

    Шта зар и ја? :D


  8. Тај кез говори да знаш на шта сам мислила :Р


  9. ТоМЦаа Says:

    Мхм, ево баш малопре купио једно "никшићко" од литар да мало освежим памћење :)


  10. SMiliCa Says:

    "Можете ме видети са чашом вина у рукама"

    Такође! Прављење вина је породични посао већ деценијама, тако да сам и ја наследила љубав према домаћем вину од грожђа. Ове године смо први пут направили вино од купина. Нема ничег лепшег:)

    Не волим да слушам приче које укључују алкохол. Не волим људе који мисле да је алкохол мерило забаве у друштву. Што рече Стефан , све је то јадно и офуцано...

    И да... Волим скупа пића! Добар шампањац, мартини, коктеле...


  11. Уууу, купино вино... Ммм... Летос смо другарица и ја попиле по 2 флаше купиновог! :D
    Након 2 сата сам имала главобољу која је брзо престала. Вино је много укусно!

    'Мартини, коктеле...' - испијено све синоћ :D


  12. Lowlander Says:

    Црно. Точено. Беше некад добар зрењанински "портер", па је пивара легла под стечај. Па је "вајферт" имао финог црњака, али су и то повукли. Сад попијем тамно НК понекад, увек пре но светло било ког произвођача.
    Али не волим да претерујем. Само ми се свиђа онај свемогући осећај после две кригле, када ти се чини да имаш џепну верзију читавог света, и кад се играш њоме, вртиш је као ону стаклену куглу са снегом. То волим код алкохола. Никад нисам пио да бих се хвалио тиме. Да си поправим слику света за црту ил' две - да. Да подигнем сопствену интересантност на виши ниво - такође. Али, никада, НИКАДА да бих имао мамурну причу.


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.