Letnja Oluja
Ово је један небитан пост. Пишем га чисто да бих одморила мозак од буђаве хемије.
 Данас се у школи установило да постоје већи хулигани у одељењу од мене. Две гуске су се свађале, једна другој рекла да је проститутка, друга одговорила како ће и прву да научи занату, па је прва у сред часа физике скочила да бије другу. Ова побегла код директора, она позвана на разговор, вратила се с осмехом, рекли су јој да поздрави мајку. -Не зове се ово место за џабе Паланка. -.-

Хемичарка је рекла да ће нам дати ненајављен
контролни и да није требало да нас хвали на тромесечју. Већ је свима смањила оцену, тако да тренутно имам двојку. Глупа, одвратна хемија. Нисмо ми, мученици, криви што нам је прве две године математичког смера предавао матор и излапео педофил, који је радије на час доносио комичне текстове и слике своје породице. На његов час нисам ни ишла. Еее, то су била безбрижна времена.

Професор физичког ме је пустио са 7. часа да бих отишла на фото-секцију. Тамо ме је неки тип удавио причом како се он разуме у фотографију, и како му се свиђа мој начин размишљања. Из ината сам одговорила да не размишљам, само шкљоцам. Педофил неки. :Ѕ Хтео и да му куцам неки текст за новине јер је начуо да брзо куцам. Еееј, замисли ти ту глупост. Био је брзо откачен, наравно. Је л' имам ја времена за тамо неке тридесетогодишње замлате? Немам. Молим лепо.

И ето, откако сам стигла кући буљим у ову књигу из хемије. Није тешко, већ досадно. Знаш како је кад нешто не волиш, брате! Не иде, па не иде.
Ето, сад ми је лакше. Хемији се данас вратити нећу. Можда други дан ако будем лепо расположена.
Махање!
Labels:
Reaktionen: 
16 Responses
  1. ТоМЦаа Says:

    Јој, не подсећај ме на хемију.

    Много ти грозоморна та околина, све сам педофил до педофила... :(


  2. SydBarrett Says:

    Ma kul je hemija. U suštini, imao sam bas fine profesore sto se tog predmeta tice. I kapiram je.
    Fina je to nauka, al nema šta dalje s tom disciplinom u životu, nažalost...
    P.s. u sedmom mi je izmaklo republičko takmičenje za jedno mesto...


  3. Нинџа Says:

    Свиђа ми се ћирилица. :)


  4. Нажалост, Томцее, не могу побећи из ове околине док не завршим средњу :Ѕ

    SydBarrett :Р Хемија није кул! Хемија је смор! Хемија је губљење времена! Хемија служи да се оде и попије се кафа. Не да се учи. Је л то јасно ? :*

    Нинџо, која ћирилица?


  5. SydBarrett Says:

    Jeste, u potpunosti mi je jasno. Ali kada se setim sta se sve može s hemijom da se izvede, uvek se oduševim. A baš sam dobar bio kada je hemija u pitanju.
    Elem, sada će u Beogradu sajam nauke, pa sam mislio da ga posetim malo. Prošle godine sam se baš pokajao što nisam otišao...
    :D


  6. Е супер, ти изводи свашта с хемијом, ја ћу да је мрзим и сви срећни. :)
    Што ми ниси поменуо да идеш на сајам? Могла сам и ја да се пријавим да идем, ал ми се није ишло.


  7. SydBarrett Says:

    Ne znam da li ću, jer nemam s kim. Nikoga ne interesuje. Tako da za sada zovem ljude, da znam da li da kupim kartu ili ne. A ti se smatraj pozvanom...


  8. Нећу, на сајам. Мада, 8. идем да гледам представу. Хтела сам да видим Џонсона тад, али он иде поподне у школу. :Ѕ Јеси ли ти слободан ;) ?


  9. Не знам само шта ће ми овај први зарез. :Ѕ
    Расејана сам много.


  10. Ooo, па имаш леп рукопис (ако је твој) :) Гледам нешто ових дана сестру како учи хемију па ми је дође жао (иако јој иде)... Ја сам са природним наукама завршио за цео живот :D


  11. Нинџа Says:

    Летња Олујо, твоја ћирилица, односно рукопис. :)


  12. SydBarrett Says:

    Ne znam. 12og imam programiranje, a pre i posle nisam siguran. Ti se javi dan/dva pre, pa ćemo se dogovoriti... :)


  13. Стефане и Нинџо, зар сте сумњали у мене? :D
    Хвала у сваком случају ;)

    Стефане, и ја ћу да завршим са природним наукама вероватно чим завршим средњу! <3 Ах, немаш појма колико се радујем томе.

    Владо, наћи ћеш ти сат, два за мене, је л јасно?! :Р


  14. SydBarrett Says:

    Jasno kao dan. Kažem ti, samo se najavi na vreme...


  15. SMiliCa Says:

    Проћи ће средња школа брже него што мислиш.

    Имам једну другарицу која пише идентично као ти ;)


  16. Већ пролази. ;) Хвала Богу.


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.