Letnja Oluja
Неке глупости:

-Баки?
-Молим?
-Ништа, само да ти чујем глас.
-Марија немој да ме напаљујеш!

-Пожури, не питај! Сад се то не пита, него се пожури.

-Ана ће то да сврши за 2 минута, Маја за 5, а ја ћу после цео час да свршавам!

-Ти ниси нормалан!
-Он и није нормалан, он је вертикалан.

-Марија, пази да не добијеш гојазност.

-Водили смо конференцију, нас двоје.
-Кад, шта? Не разумем.
-Ма причали смо. :Р
-И кажеш да сте водили конференцију?
-Да.
-?
-Кад би мало читала књиге, знала би!

-Кииилииинг миии соооофтлиии вит хиииз соооооон.

-Да ли неко сматра да можемо имати корист од вируса?
-Па видите овако професорка, вируси знају да буду и добри. Знате, ови Кинези се много множе. И ту је нпр сида. И сад сида помаже да се успостави равнотежа у свету, неке поубија и тако.
-?!

-Пила сам коктел Лог Ајленд.
-Мислиш Лонг Ајленд?
-Лог, глупачо! Лонг не значи ништа!

-Разредна, ушинула сам се.
-И како се осећа ушинута девојка?
-Боли ме врат...
-Онда можеш да идеш.

-Урадићу, само да није експрицитно и перверзно.

-Јер идемо после?

-(''О О'')
-Шта ово треба да представља?
-Много си глупа. Па сисе.

-Много сам гладан.
-Па иди једи нешто.
-Слушај ти бре. Ја сам на селу, могу да пасем траву.

-Имаш добре ноге.
-Ма кратке су ноге.
-Е слушај, све су ноге добре кад се рашире.

-Ја имам много чудан укус. Девојка треба да буде лепа у фаци, да буде мршава и да има дугу косу.

-Ма какви бре комарци, какве бре буве, какве бре вашке, стееееницееее су најгоре!!!

-Дуга или кратка коса?
-Мало дужа од кратке.

-Ал смара ова Паланка у пичку материну!
-Ја све читам палачинка!

-Значи, нисте учили? Значи, не може то тако! Значи, даћу вам ја ненајављени контролни!

-Ако узнемо да је икс једнако 3...

-Много си спора.
-Нисам увек спора, професоре... :) Мада ми треба искуства.
-А значи иначе си брза? Вежбај само да буде још брже.

-И оне тако живе на високим, висинама, знате...

-Је л' има то неки разлог?

-Да укаже на значај, значи хормона.

-Видите, имате овде у одељењу и они што кваре друге. Ево на пример Марија, она се свађала са професором Салетом, и била уписана у напомени, и онда су и други пошандрцали. Шта је ово? Пијаца?

-Професорка, замало да пребијем Теодору.
-Ију, Марија па што?
-Хистерисала је јер је био неред у соби. Само се на мене драла, а нас је шест.
-Ију децо, па како то. Да ти видиш какав је неред на Фарми...
-? На Фарми? Каквој Фарми?
-Па на Пинку ово. Како бре Марија не гледаш Фарму? Срамота.
-о.О

-Шта значи реч пропанисати (профанисати)?
-То ти је кад се узме онај пропан из хемије и испропанише.
Labels:
Reaktionen: 
4 Responses
  1. Баш лепо што си се сетила то да запишеш :) Једног дана ће ти пуно значити. Лепо сам се исмејао :D


  2. SydBarrett Says:

    xD
    Tuga. Prošao sam i ja kroz puno takvih ispada u rodnome kraju. Znam kako to zvuči oDprilike...


  3. Стефане, биће апдејтова сигурно ;) Ови извори су непресушни :D

    Владо, оваквих мудрица нема само у малим градовима :Р :)


  4. SydBarrett Says:

    Kod mene je toga bilo tako često. Naslušao sam se svega. Mogu misliti kako je u većim mestima...


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.