Letnja Oluja
Кажу, ближи се Нова година. Не примећујем то. Кажу, празнички дух већ увелико лебди ваздухом. Где, како?
Ближи се Нова година. Шта треба да представља? Нови почетак? Ако је почетак, шта је онда био крај? Где је нестао крај? Шта се тачно губи у крају? Навике можда? Младост? Време? Хоћемо ли бити паметнији, мудрији? За оптимисте је то нова прилика. Нова прилика да ураде све што нису у претходној години. Могућност исправљања многих грешака. За песимисте наилази још мучних периода. Удисање прљавог ваздуха заједно са осталим смртницима. Гушење које настаје посматрањем глупости. Никада краја тој тортури.
Правите ли планове? Прижељкујете ли промене? Промене околине, промене себе? Обећавате ли себи да ћете постати нова особа, да ћете избрисати негативан период окретањем новог листа? Можете ли се променити из корена? Да ли уопште сматрате да је то могуће? Или лажете себе како је могућ опрост, јер јелте, људи греше, а управо ви заслужујете нову прилику. Колико пута сте у свом животу били искрени према себи у неком критичном тренутку? Можете ли да избројите? Тврдите ли да сте одувек били објективни или само сада сматрате да је тренутак за тако нешто? Можда није ни сада. Можда је лакше убеђивати себе у нешто друго. Можда и нисте тако снажна особа као што сте мислили.
Да ли можете да направите списак свих ствари које код вас не ваљају? Аха! А ко сте ви, молићу лепо,  да одлучујете шта је исправно, а шта не? Мислите ли да можете да судите о свему? Све знате? Све можете? А ипак грешите. Нисте увек ви ти који контролишу ситуацију. Доћи ће и ред на вас да испаднете овца. Ма не брините се, има времена.
Не проналазите се у овом тексту? А ви сте имуни на грех? Нисам знала! Честитам! Само, како вам није досадно?
Греси умеју да буду и слатки.
Labels:
Reaktionen: 
14 Responses
  1. ТоМЦаа Says:

    Не, не, не, не, не, не... Фали ли још неко не?

    Е, осећам се прозваним жешће. :D


  2. jungle queen Says:

    Ne obećavam sebi ništa, ali obećavaju meni :) Ček, je l' ja moram na sva ova pitanja da dam odgovor? ;))


  3. Неће, као ни претходних година, бити икаквих обећања. Иоанко их је превише сваког дана :Р Нервира ме што се Нова година слави два месеца годишње... Од почетка децембра до краја јануара... Од Кока-Колине "Празници нам стижу" па све док се Деда Мразови не покупе из викендице Милене Дравић и Драгана Николића... :Р


  4. Е Томцее,Томцее. Мислим да ти фали још пар не. :D
    Џангл, треба себи да одговориш на питања ;Р
    Стефане: У праву си за рекламе. А у нашем духу је Божић Бата! Какав Деда Мраз.


  5. SydBarrett Says:

    Imam 6 kolokvijuma u rasponu od 4-11og januara. O kakvoj novoj godini pricamo. Zagrejana stolica i knjiga. U skladu sa praznicima...


  6. SydBarrett Says:

    p.s. Obećano mi je nesto. Imam pravo da se nadam da će se ispuniti... :D


  7. Жао ми је што то чујем. :( Ја славим Светог Стефана 9. тако да сам увек запослена тих дана ;)
    А ти ми буди добар и учи!

    Охо хо, а је л могу ја да знам шта ти је обећано?




  8. SydBarrett Says:

    Pa onda se možda neće ostvariti. Znaš, sujeveran sam... xD


  9. Па добро, али да ми кажеш ако се оствари! Је л јасно? :*


  10. D. Says:

    Jao, ta famozna Nova godina... to jedno vece i taj 1. januar od kad ocekujemo da ce sve da krene kako mi zelimo.
    Bojkotujem ta ocekivanja. Ako nesto hocu, ima da ga uradim SAD!


  11. SMiliCa Says:

    Све ми се више чини да су људи упропастили задовољство доласка Нове Године. И мене нервира што се једно вече слави два месеца и нервира ме што су људи потпуно заборавили да се опусте. Па шта ако је Нова Година?! Исти је дан као и сваки други. Опуштено...


  12. Нажалост, људи више придају значај Новој години уместо Божићу.....


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.