Letnja Oluja
Ево још једног текста о Новој години.
Не знам да ли сте синоћ ишли некуда или нисте, јесте ли били срећни или нисте, јесте ли знали ко сте или нисте, јесте ли свему томе придали значаја или нисте.
Једна бурна година је иза нас. Каква ће бити ова не знам још увек, прво морам да погледам хороскоп. Ако он каже да бити добро, онда ће бити добро! А ако прорекне другачије, онда можете само да плачете. Ко вам крив што сте рођени у погрешном периоду?! Мајка и отац? :D
Но, нисам намеравала да славим то ''специјално вече''. Али испало је како је испало. Ова моја говеда нису била та која су утицала на моју одлуку. Мене је немогуће наговорити на нешто. Сама сам решила да попустим бар једном у животу. Умало да ипак не одем: карте су биле распродате. Међутим, неко ми је набавио број организатора па сам извукла за себе једну.
Дође и тај дан, проводим га мрзовољно. Нисам имала ни времена ни воље да купујем нову гардеробу, а још више ме смара помисао претраживања ормана. Смислила сам лак начин. Да претражим својих 600 слика на фејсбуку не бих ли се сетила неке затурене хаљине! Имала сам среће. Дивна хаљина коју сам само једном обукла је била неким чудом чиста и чекала је само мене! То ме је орасположило па сам решила да се лепо средим. И средила сам се! Хихи.
Нећу сад много да тупим о самој вечери. Било је дивно!
Тела су пила, тела су се њихала, тела су се смејала, тела су се грлила, тела су се љубила.
Aко неког интересује, биће слика на фејсбуку, највероватније сутра. :D
Ал ми је лепа коса!
И тако кренемо ти ми, тетурајући се наравно, градом па где стигнемо, стигнемо. Одемо у неки кафић, наручимо по пиће и ја схватим да ми нема торбице са парама и личном картом. :( Кад некоме сад то споменем каже: ''Ал је теби било лудо!!!'' Хихихихих :D
Е вала, мени у том тренутку није било лудо! Прво сам једно пола сата тражила, савијала се, тртила се ту и тамо. Али нигде торбице! Паре бих преболела, али личну карту! :О Па то је цео процес да се вади опет! Прво се пријављује нестанак, па се онда чека нека потврда, па заказивање. Е, то је траума!
И тако сам ускоро отишла својој кући да успоставим контролу над хаосом који је владао у глави.
Сад ћете ви рећи: ''Ето још једног доказа да ништа није савршено! После дивне вечери је морало да се деси нешто да је поквари!''
Е па није! Данас ми се јавила девојка да је нашла синоћ моју торбицу и да је лична карта код ње!
Срећна Нова година! 
Будите ми добри и срећни и шашави и све, и да ја будем успешна и паметна и тако даље и да пишем и да сам супер и да сте ви супер и да завршим више овај текст и све!
Махање, мај дир пипл! 
Labels:
Reaktionen: 
9 Responses
  1. jungle queen Says:

    Hehehe, a vidiš paralela, ja juče nisam htela da idem u disoteku gde su me pokrali goveda, samo što su meni marisali tašnu, telefon, platnu karticu i ključeve. Drago mi je da si se dobro provela i da se dobro završilo. Srećna Nova i tebi!


  2. Myth Says:

    "И да ја будем успешна и паметна и тако даље..."
    Свет је леп када сањамо. ;)

    Јungle queen, то је вероватно био знак да треба у Новој години да купиш нову ташну, телефон, платну картицу и кључеве. Све се дешава са разлогом. Нема везе што је буђав. :D


  3. ТоМЦаа Says:

    Решила си да попустиш?! Разочараваш ме од рана јутра...

    Срећна ти Нова година и желим ти исто што и ти нама - да нам ти пишеш, да будеш успешна и паметна и да си супер ;)


  4. Џангл: Жао ми је што то чујем :( Враћена ми је синоћ лична карта. Без пара, наравно :D

    Мит: Твој безобразлук прелази границу. Твоја процена је била лоша.

    Томцее: Нажалост, јесам :( Причаћемо ових дана о томе. :***


  5. SydBarrett Says:

    Nova godina ko nova... Kao i svako obično veče, samo što se svi živi provode i slave nešto, nebito u kakvoj atmosferi ili okruženju, a ne zna se ni šta se tačno slavi niti zbog čega se jede i pije. Al meni je to sasvim ok. :)
    U stvari, nije nova godina ko nova, nova godina je ko stara...


  6. Myth Says:

    Čemu onda ovo upozorenje pre komentarisanja?
    Ako tražiš istinu, naći ćeš i par neželjenih stvari kao što su bezobrazni drznici koji udaraju svojim malenim ručicama po podnožju tvoga trona, lepa. ;)

    Da, moje procene su poprilično loše.


  7. Čemu onda ovo upozorenje pre komentarisanja?
    Ako tražiš istinu, naći ćeš i par neželjenih stvari kao što su bezobrazni drznici koji udaraju svojim malenim ručicama po podnožju tvoga trona, lepa. ;)

    Da, moje procene su poprilično loše.


  8. "И да ја будем успешна и паметна и тако даље..."
    Свет је леп када сањамо. ;)

    Јungle queen, то је вероватно био знак да треба у Новој години да купиш нову ташну, телефон, платну картицу и кључеве. Све се дешава са разлогом. Нема везе што је буђав. :D


  9. Hehehe, a vidiš paralela, ja juče nisam htela da idem u disoteku gde su me pokrali goveda, samo što su meni marisali tašnu, telefon, platnu karticu i ključeve. Drago mi je da si se dobro provela i da se dobro završilo. Srećna Nova i tebi!


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.