Letnja Oluja
Невиђено ми је досадно. Много ми је досадно. Јао, како је досадно.
Толико ми је досадно да сам гњавила јадног Демијана. Зграбила сам га и бацала мало. Он се иначе плаши висине. Покушавао је као манијак да се искобеља, умало га нисам испустила. Будала! Што се плаши? Једва је побегао од мене. Ево сад гвири иза кревета са неком коском. Шашаво куче, нон-стоп краде комшији Чупку коске.
Баш ми је досадно. Још увек се опорављам од претходне 2 вечери. Глупа Нова година! Нема никог паметног онлајн. Да је Божић па и да вас разумем! Нема никог да објави нешто квалитетно данас.
Бруке једне!
И даље ми је досадно. И вама је већ досадно док читате ово. Нека! И ви мало да видите како је то! Ах. Уздишем. Кашље ми се. Није да сам ишла голог стомака или тако нешто. Хладно бре! Обично сам најбоље обучена међу овом говедом (мислим на квантитет одеће). Немојте да се чудите што их називам говедом. Ја то тако њима тепам. А они воле! Ниђе везе. :Ѕ
Сад сам се сетила једне дедине приче. Била је то нека слава, Свети Сава ако се лепо сећам. Матори сеоски ''интелектуалци'' су заузели дуг сто. Једино дериште сам била ја, остатак ''дружине'' су сачињавали фосили. Не питајте шта сам радила. Па јела! Сарме неке! И биле су добре! Но, да се ја вратим на дедину причу:
''Кад сам ја иш'о у основну школу био неки занесењак са мном у школи. Био паметан много. Тај кад се заинати, не може ни Свети Илија да га убеди у супротно! А био кликераш! Знао он добро математику, ал наљути се он на професора нешто и неће да ради ниједан писмени или контролни! Професор шта ће, остави га да полаже и овај положи са петицом! И тако у круг. Волео човек август па то ти је!'' Зачује се понеки кикот фосила, неки би да додају нешто, ал пуна им уста. А и шта би они могли да додају, никада они неће разумети тврдоглавост. За њих је тврдоглавост само када се мучиш да поједеш последње парче печења а не можеш више да дишеш. Па ти још пукну и панталоне али ти и даље једеш јер ти очи гладне. Све то под изговором ''да не увредиш домаћина''. И тако деда наставља своју причу уз одобравање пијаних очију: ''Сећам се једног писменог задатка из српског језика. Тема је била: ''У даљини видим.... '' И ти сад требаш  да наставиш шта видиш у даљини и тако. Ја се не сећам шта сам пис'о све, али ово не могу да заборавим па то ти је! Овај занесењак узме па напише тему која је гласила овако: ''У даљини видим, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину, даљину даљине.... '' И тако исписао две стране! А професор, исто неки занесењак био, да му пет! Одушевио се човек  Еееее, шта је будала чо'ек!''

Ето. Можда се кајете што сте ово читали, можда не. Као да је битно? Живот је и онако довољно бесмислен.
Labels:
Reaktionen: 
6 Responses
  1. ТоМЦаа Says:

    Јеси ли ти ово цео дан писала, или си само после сваког пасуса утврђивала да ти је још увек досадно? Свиђа ми се ова тема из српског, и ја бих му дао 5 ¦D

    Једино ми закључак није јасан. Твоја реакција на ову моју констатацију биће вероватно црта-тачка-црта.

    И престани да мучиш јадног Демијана, није ти он ништа скривио.


  2. Ахахаха мица :))))
    Видиш како знаш! Писала сам први део већину дана. И ја бих дала 5 :D
    *Треба да стоји: Можда се кајете што сте прочитали.

    Не мучим га! После сат времена је дошао и гризао ми ногавицу и увијао се уз мене не бих ли га мазила. Мица ^_^


  3. ТоМЦаа Says:

    Разумем те (:

    А, са овом исправком већ звучи логично ;)

    Неки пси су заиста мазохисти xD


  4. jungle queen Says:

    Da, naši matori imaju super priče uvek! Hahah, pre su profesori cenili kreativnost ;)U daljini 100x pa možda je zanesenjak apstraktno razmišljao pa hteo matu da prenese na srpski + beskonačno ;))


  5. SydBarrett Says:

    Ajde ja tebi da ostavim da navežbaš za mene verovatnoću i matematiku, a ja da se malo dosađujem. ;)
    Ah, što bi to bilo divno...


  6. Томцее: Мој Демијан није мазохиста! Он ме воли! А воли и храну коју му дајем :D

    Џангл: Хахахаха, да чујеш бабу тееек... Е то је доживљај!

    Сид: Ма бежи бре! Иди си вежбај своју математику и разбиј као увек :*


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.