Letnja Oluja
Пре свега желим да кажем:
Мир Божји, Христос се роди! 


Желим вам да овај дан проведете хармонично и са породицом! Кажу да како проведете тај дан, таква ће вам бити цела година! Потрудите се! Заслужили сте!

Е сада морам нешто да кажем. Јаче је од мене, шта да се ради. :D 
Како су се примицали ови празници у мом одељењу је долазило до разних дискусија, да ли Бог постоји, зашто би постојао, зашто не би, шта одликује вернике, ко одређује да ли је неко верник или не, да ли су ти верници у заблуди или нису. Постојале су три групе: верници, атеисти, и суздржани. Знамо какав став заступају верници, наравно. Међутим ови такозвани Срби неверници су веома интересантна појава. Не верују у Бога, верују само у себе и своје изборе. Добро, ко може да их криви. 
Шта је поента? 
Нису ни свесни да су и они верници. :D
Ви сад питате: ''Како је могуће да нису свесни? То што причаш је бесмислено.'' 
1. Многи не верују у Бога. За њих је глупа помисао да постоји Он који надгледа све. Неки верују у природу. А шта је природа ако није Бог? Верују они у Бога али га посматрају у другом облику. :)
Ако их питам: ''Да ли некад изговориш ''О мој Боже?'' или ''Боже, која глупост!'' ?'' Одговор је увек потврдан. А зашто уопште помињете тамо неког Бога ако не верујете у њега? Чему то? 
2. ''Марија, то што ти верујеш твоја ствар. Ја знам шта желим и шта разумем и шта прихватам.'' Ту се само насмешим и упитам: ''Је л' славиш славу? Што славиш ако си атеиста? Чему то?'' Ако помену да славе само због родитеља само их подсетим како се радују својој слави кад не иду у школу да чак и своје другове позивају на ручак. Шта прослављаш онда са пријатељима ако не верујеш? 
3. И што је најбитније: Малтене сви славе Божић. И Ускрс. А то не могу да порекну јер су ми стизале честитке управо од њих. 

Прослављају те празнике, а не верују. Има ли то смисла? :)
Не брините драги наши ''неверници''. Бог чува и вас :) Зато је он Бог. 
Сви смо ми његова деца.


Labels:
Reaktionen: 
3 Responses
  1. SydBarrett Says:

    E, Božje dete, ako je tako kao što ti kažeš, godina će mi proći uz mukotrpno učenje. Šta ću, da sam ranije ovo pročitao sigurno bih se potrudio da mi dan prođe drukčije.
    Elem, bog možda postoji, možda ne, koj će ga znati... Da li ja verujem ili ne, ne znam. Ali poštujem sve koji imaju suprotno mišljenje od mene. Slavu ne slavim, nisam sada sa familijom na božić, nisam kršten i sve te religijske rasprave strašno su mi beskorisne.
    Od mene tolko, pomislio sam da će te zanimati moje mišljenje oko toga.
    p.s. Možda ipak verujem, to da... U rokenrol. ;)


  2. Надам се да не касним пуно :) Данас је ипак други дан Божића ;) Ја имам неку своју визуру религије, али о томе неки други пут... :Р


  3. СидБерет: Надамо се да неће! Заслужио си лагану годину! :) Верујеш ти ;) Ништа се не брини.

    Стефане: Ок, други пут о томе ;) Очекујем то.


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.