Letnja Oluja
Затражите ли некад од неког да вам препоручи добар филм? Да ли вам се ако га погледате свиди? Ако вам се свиди, да ли опет тражите препоруку од те особе? Ако вам се неким случајем не свиди, да ли замерате тој особи и да ли је сматрате особом лошег укуса?
Шта је по вама добар филм? У који жанр спада тај филм? Да ли сам квалитет има везе са популарношћу филма или са звездама које глуме у њој? 
Гледате ли уопште филмове? Свиђа ли вам се телевизијски програм? Јесам ли вам већ досадна? Да ли мислите да већ знате поенту овог поста? Смешкате се? 
Или вам је већ досадно? Већ сте кренули да изађете? Само напред! Ви и не заслужујете да попуните број посета на мом блогу. Махање.
***
Нисам стручњак. Нисам одгледала све могуће легендарне филмове. Нисам одгледала ни приближно довољно да бих сад некоме доказивала било шта. Само износим свој став. Молим лепо.

  •  Волим да гледам научно-фантастичне филмове, драме, трилере, мистерије, фантазије, романсе, и понеки мјузикл.
  • Волим Џонија Депа. Много. Превише. Е да је мало млађи :))) Шта да радим кад је леп и талентован! Необичан. Свој. Диван. Ах. Мица мала <3 Слатка. Шашавко. Сјајан глумац! Како га не волети? (Могла бих сад од њему целу ноћ и дан и све то Како је био диван у много филмова и како је неодољив и све то и тако! Али о њему ћу неки други пут! Џони не љути се сад на мене што те запостављам! :* )
  • Волим Дензела Вашингтона. Фантастичан, имао је доста захтевних улога и позитивних и негативних.
  • Волим Кијана Ривса (Да ли се и страно име мења по падежима или не? Још кад су овако чудна имена стварно не знам.). По мени га је Матрикс обележио. <3 ''Wake up Neo''. Сувишно је рећи било шта. 
  • Ту је и Дастин Хофман, Сергеј Трифуновић...
  • Кејт Винслет! Одушевљава ме! Волим Мег Рајан. Дивна је. Такође волим и Чарлиз Терон, Монику Белучи, Шерон Стоун, Хелену Бонхем Картер...


Не знам да ли вам ова имена звуче излизано или не. (Овој багри око мене су они неинтересантни. Кога још то занима?)

Не знам да ли је паметно да почнем да набрајам филмове који су ми се много свидели.Већ вам је дугачак овај пост, како ли сам била тако неувиђавна па да вас преоптеретим силним словима? Извињавам се.

А шта никако не волим да гледам?
Хороре и комедије.

То су два незанимљива жанра и постоје само да задовоље жеђ површним, доконим народним масама. Част изузецима, али не могу да се сетим ниједног сјајног хорора (Гледала сам Готику са својих 9 година и свидео ми се, водио се као страшан ал мени је био супер или тако нешто. То је ваљда хорор-мистерија-трилер) а ни комедије. 

-Хорори се углавном сведу на клање. Неки тип полуди и реши да побије неку јадну децу, која не знају да цене живот или погрешно скрену. А такви типови су најчешће жртве инцеста, и после много година са маском на лицу реше да се свете. Нема добре приче. Бар ја нисам наишла на неку. А кад год бих решила да не будем хејтер, па пристанем да погледам ''добар'' хорор са друштвом, прво покушају да ме уплаше, онда им то не успе, заспу а ја се досађујем решена да одгледам то ђубре од филма не бих ли открила ''чар''. И не нађем је никад. Губљење времена.

-Што се комедија тиче, некако ме срамота да гледам. Форе су толико глупе и јефтине да се осећам као дебил. Ту не могу да се сетим ниједног филма који ме је здраво насмејао. Углавном бих се смејала себи што сам толико докона да дозвољавам себи да погледам такав филм.

Тешко је снимити сјајну комедију. Али не видим да се ико труди да то уради.
Глупост се продаје добро.
Болест се продаје.
Клања људи на милион начина се лепо продају.



''Људска глупост нема границе.''

Хвала на пажњи. 


Labels:
Reaktionen: 
11 Responses
  1. jungle queen Says:

    Je l' ja treba na sva ova pitanja da odgovorim? :P
    M'jok, ne volim ni ja horore. Ono što volim su domaći filmovi, verovala ili ne. Najbolji domaći film "Lepota poroka" Šta ću kad sam poročna :) Onda, volim tako uvrnute filmove ko "Amelie", pa "Blistavi um". Šta znam, Holivud uglavnom ne volim, ali pikne se poneki dobar. I tako...e, da Deppa volim i ja, gledam "Tajni prozor" s njim ;)


  2. Lowlander Says:

    Види, мене мало шта може да уплаши. Мислим, није да се размећем својом храброшћу, јер мислим да нисам највећи јунак кога је ова земља видела. Само ме не плаши нешто што не постоји - не могу да се најежим гледајући неки филм о зомбијима или духовима или сличним глупостима. Може да ме уплаши комшија који прети да ће заклати своју жену, зато што ја тог комшију знам, и слутим да је способан за такво нешто, али кад видим како неко самом себи креше ногу да би се ослободио, и то све неко посматра, могу да се уплашим само да постоје људи који имају идеју да све то претворе у филм. То ми је чист кретенлнук. Волим треш хороре, оне нискобуџетне и маторе, јер, иако ненамерно, умеју да буду смешнији од 90% комедија у данашњој понуди.
    Што се комедија тиче, волим неке шашаве ствари, филмове које не можеш ставити етикету комедије, али који имају доста хумора и духовитости и живота у себи. Таквих има подоста, на срећу. У следећем посту ћу навести само неколико њих, јер имам проблема са компом и његовим аутоматским гашењем. :/


  3. Lowlander Says:

    Не знам, ја, рецимо, волим Вудија Алена. Он ми је занимљив. Сад, ти си млађа, тешко да би ти се он могао свидети, али би могла да покушаш да погледаш "Ени Хол". То је забаван филм, и публици и филмским критичарима, по многима и његов најбољи.
    Затим, занимљиви су ми неки филмови после којих се, као, мало замислиш, макар само око неког детаља. Такав ми је био, на пример, "Бразил", који је сав трипозан и надреалан.
    Кад сам у свом последњем посту рекао да не волим Холивуд, мислио сам на савремене набеђене блокбастере, филмове-мамипаре, тупаве беде за америчке тинејџере. На оне старе ствари ипак вреди обратити пажњу. Ако не зазиреш од црно-беле технике, то јест.
    А добар филм? Мало је филмова који имају добру причу, добар сценарио (не мешати те две ствари), добру глуму, добру режију и задовољавајући коначни утисак. Али их има, бар по мени. Ја волим "Лет изнад кукавичјег гнезда", рецимо. И "Before sunrise". То би ти се могло свидети, ако си склона размишљању о малим стварима.
    Али је мало филмова који су објективно и универзално добри. Видим да се "Inception" свиђа свима. Имају барем позитивно мишљење, хоћу рећи. И мислим да ће то за пола века бити један од класичних филмова своје епохе. Реално, мало је ВЕЛИКИХ филмова снимљено у овом миленијуму.
    Па, ето, извини што сам овако одужио, али је тешко сажети то у пар речи. ;)


  4. SydBarrett Says:

    Mene je skoro oduševo "Dead Silence". Spada u ono, kako ti nazivaš horor-mistery-thriller. Onako, fin za pogledati, tako da preporučujem. :)
    p.s. Kako, na primer, "Airplane" (koji je komedija/parodija) može biti loše, to je tako genijalan film... :D
    prilog:
    http://www.youtube.com/watch?v=IcbulUo4b2s
    http://www.youtube.com/watch?v=qaXvFT_UyI8


  5. jungle queen Says:

    Jaoo, zaboravih, gledaj obavezno "Walk the Line" film o Džoni Kešu :) Ja se oduševila...


  6. Lowlander Says:

    Гледао, одличан. И Финикс и Витерспунова су генијално скинули ликове које су тумачили, и музика је супер, баш све је како треба. Добар избор.


  7. SMiliCa Says:

    Волим да гледам филмове, тачније обожавам, али ми се чини да све више заостајем у томе. Раније сам пратила сваку доделу Оскара, Златног глобуса и слично, понекад правила белешке и жао ми је што немам времена да се тиме поново бавим, јер сам заиста уживала у томе. Увек сам маштала о томе да сама режирам неки врхунски филм. Увек о себи као о режисеру, никад као глумици или нешто друго. На пример, после сваког филма, увек морам да прокоментаришем шта бих код њега променила.

    Волим трилере највише!!! И Тома Хенкса обожавам исто као и ти Џони Депа. Мислим да је и Џони прилично добар глумац. Хороре не волим баш нешто, али су ме понекад одушевили. Комедије углавном не волим. Мислила сам да сам једина пре него што је Стефан рекао да му се гади Америчка пита, а сад видим да и ти слично размишљаш :))

    Драго ми је да ти се допада Дензел, јер је он мој најдражи глумац заједно са Томом Хенксом :) Могла бих само о њему писати и писати колико га обожавам... Ајојј... А од глумица Кејт Винслет (ту се видим слажемо) и обавезно, Мерил Стрип (она ми је генијална)... Јако ми је моћна и Кира Најтли.

    Волим Спилбергове филмове, они су за мене врх! И наравно, како не заборавити, цртаће!!!


  8. SMiliCa Says:

    Ех даа :) Видим да је неко споменуо филм Before sunrise. Одличан филм :)!

    http://zeleznica.blogspot.com/2009/08/blog-post_09.html

    Овај пост сам давно написала и доста сам променила мишљење од тог времена, али га свеједно прочитај ако стигнеш :)


  9. Ух, хвала на овако обимним коментарима! :)
    Мука је одговорити на све!
    Узећу у обзир филмове које сте препоручили!


  10. Синоћ сам одгледала Never let me go. Сјајан и тежак филм.
    Препоручујем!


  11. krug tajni Says:

    Ovo "ljudska glupost nema granice" mi je nesto poznato...:):):)


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.