Letnja Oluja
Да. Ми смо ти. Не гледај нас тако! Нисмо ми криви! Него они, они злочинци! Израбљују нас. Не знаш ти како! Ти само мислиш да знаш. Они траће наше драгоцено време. Како могу? Како их није жао?
Не смеј се! Не знаш још о чему се ради. Ми смо оштећена страна! Ми! Схвати то! Немој случајно да њих оправдаш! Нећемо ти то опростити. Не знаш ти колико смо патили због тога! Немаш ти појма. 
Дође нам да се осветимо! Да све полупамо. Заслужили су то. Огорчени смо док гледамо друге како уживају. Како по цео дан докони зуре у плафон. А ми не гледамо у плафон. А, не. Ми гледамо њих! Ох, каква је то само тортура. Психички замор који настаје сазнањем да је другима лепо. 
Ох, зашто? Зашто?

***
Још једно поспано јутро. Очи се отварају збуњено. Осећају да треба нешто извршити. Да нека обавеза виси над њима. Шта? Шта? Случајно погледају сат. 8:00. ''О, не! Касним!'', помислише и усташе. Закасниле су. Није ни било ништа битно. Сати пролазе, очи се умарају. Сати пролазе, очи су већ уморне. Сати пролазе, очи већ губе српљење. Сати су прошли. Очи су запалиле објекат.

***

О, наши немилосрдни просветари! Зашто и ви не штрајкујете као сав нормалан свет?



Labels:
Reaktionen: 
10 Responses
  1. ТоМЦаа Says:

    Фак јеа кад неко у овој држави хоће да ради без обзира на мале плате јер је образовање младих нараштаја важније. И зато што други око њих немају ни то што њима дају. Жао ми је, али сам на њиховој страни :)


  2. SalleX Says:

    Na trenutak sam pomislio da se tekst odnosi na poslanike u skupštini :)


  3. Myth Says:

    Ni moji ne štrajkuju. Blago deci što imaju tako požrtvovane profesore. :)
    Il' to, il' je ministar zapretio otkazima.

    Inače, slika na profilu mi se dopada. Skroz oslikava tvoju psiho crtu. ;)


  4. SMiliCa Says:

    И ја сам на тренутак помислила да се односи на посланике, хехехе :)

    Молим се и молићу се за штрајк :) Сад ми је преко потребан. Код нас се још ништа не зна, али ја се молим свако вече.


  5. Томцее: Разумем ја тебе. Да нам је професорски кадар одличан не бих се бунила. Али има их разних.
    Сале: Можда буде текста и о скупштини ;)
    Мит: Иди ти онда у школу! Слободно!
    Слажем се! Ипак је ово стварно моје око, и ја сам прерађивала слику. Иде уз мене :D
    Милице: Свима нам је потребан у овим данима залеђених улица.


  6. jungle queen Says:

    Sad bih nešto rekla, ali ipak ću se suzdržati :D Slažem se s Tomčom!! :*


  7. И ја сам од оних који су помислили на скупштину :) Мада би било занимљиво видети тебе у њој, макар као представника наше генерације :)

    Ето, ако ти нешто значи, надам се да ће почети да штрајкују :D


  8. SMiliCa Says:

    НАШИ ШТРАЈКУЈУ :))))) МОЛИТВЕ СУ УСЛИШЕНЕ!!!


  9. Tea de Merso Says:

    Ja sam odmah pomislila na prosvetare; pošto je to aktuelna tema postala, kako među profesorima, tako i među učenicima.
    Evo, kod nas štrajkuju... Nadam se samo da to posle nećemo nadoknađivati radnim subotama...


  10. Џангл: Реци слободно! Ја не уједам. :D
    Стефане: Можда ме и видите једног дана ако не одем из ове земље :D
    Смилице: И наши ал тек од данас. Ових дана смо имали све часове :(
    Теа: И ја се надам!


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.