Letnja Oluja
Када сте тужни и осећате се усамљено, шта вам највише помаже да пребродите тај период? Пријатељи? Спорт? Филмови? Музика?

  • ''Музика (грчки: μουσική - уметност муза) је уметност стварања уређених односа између тонова. Музика има три основна елемента: мелодију, ритам и хармонију.''


Музика је у стању да изазове разне емоције у мени. 
Да ме пробуди, оживи и насмеје. 
Да ме схвати, поистовети са мном, да ме утеши. 
Да расте и развија се са мном.
Да путује, да остаје. 
Да лепрша, да лети, да светлуца.
Да воли, да мрзи, да се смеје и да плаче.
Да постоји.

Шта вас увек орасположи?
Имате ли уопште неку песму која је вам неодољиво прија, која осликава вашу душу на прави начин?

  • ''Музика је пут до срца.''
  • ''Музика је универзални језик.'''
  • ''Први облици музике настају у старијем каменом добу - палеолиту. Прва истраживања врши Чарлс Дарвин у XIX веку. Научници који су се тада бавили истраживањем музике нису били образовани музиколози. Постоји више теорија о настанку музике.
    1. Човек је почео да испушта низове гласова покушавајући да привуче супротан пол.
    2. Човек пева из потребе да комуницира са другим људима из заједнице.
    3. Човек покушава да опонаша звукове из природе.
    4. Током рада човек удара гранчицама које користи као алат и схвата да се тај звук може поновити.''

Једна од мојих омиљених група је дефинитивно Vaya Con Dios ( Иди с Богом), белгијска група настала 1986. 

Nah Neh Nah

.
Puerto Rico


Don't cry for Louie


Johnny

Уживајте са мном :)


П.С. Мој драги друг, блогер, Томцаа је једном приликом рекао како је ово музика без душе. Како је смео!? Нисам то још увек заборавила! :D :P
22 Responses
  1. ТоМЦаа Says:

    Што не рече који блогер, овако нема смисла да се браним?

    Ал спази, од ове четири песме ниједна се не слаже са мном, а једино у четвртој ми се свиђа мелодија ритам и хармонија (кад не би било певачице била би савршена). Заиста.


  2. Ето! Изменила сам сад. Јеси ли срећан?

    Немој да те дохватим једном....


  3. ТоМЦаа Says:

    Еј, да ме дохватиш једном, од мене би остала палачинка... Све би ме тигањем по глави, у ритму Ваја кон Диос - Џони.


  4. Може. Договорено.


  5. ТоМЦаа Says:

    Е други део строфе од Џонија ме подсећа на "Када падне први снег", можда ми се зато свиђа :D


  6. SMiliCa Says:

    Мени лично је ово једна од најбољих музичких група за опуштање, често их слушам и симпатична ми је њихова музика :)

    A иначе ме највише опуштају писање и плес.


  7. SydBarrett Says:

    Muzika je najbolja stvar ikada smišljena. Pored književnosti recimo. Evo jedne pesme koja je meni dugo (a i danas) služi (i služila) za slušanje bar jednom dnevno: http://www.youtube.com/watch?v=aSH-V8pcOns. Jako mi je žao što je iskorišćena u pogrešne reklamne svrhe, i što odjednom svi slušaju ovako nešto... =/
    Naravno sve dugometražne (ma, bilo koje) stvari od Floyda su uvek dobrodošle... :D


  8. Lowlander Says:

    Слажем се - музика најлакше спере блато негативног са тебе. Ипак, треба и са тиме руковати опрезно. Битлсе и Флојде точим увек, без бојазни.
    A Vaya Con Dios веома ценим, мада, као ТоМЦаа, не умем да уживам у њима на најбољи могући начин. :)


  9. Lilly... Says:

    Volim Vaya con dios!!! :DD Malo mi je teže čitati tvoje postove (skoro zaboravih ćirilicu), ali dobro mi dođe da se podsjetim, iz posta u post sam sve brža i brža :DD


  10. Tea de Merso Says:

    Muzika leči patnju, a uvećava radost!
    Zaista, kako bi život bio pust bez nje.
    Inače, dopada mi se tvoj ukus za muziku :)


  11. Смилице: Драго ми је што ти се допада!
    Сид Барет: Добра песма ;)Ваљда треба да ти буде драго што сви слушају квалитетну музику?
    Лоулендер: Ти си бар то пристојно рекао за разлику од Томцее :D
    Лили: Лепо је чути да има доста фанова Ваје Кон Диос! Изненађује ме што ипак читаш моје постове с обзиром да су на ћирилици, многи их заобиђу... :)
    Теа де Мерсо: Слажем се! ;)


  12. SydBarrett Says:

    Dobra pesma kažeš!? Kad sam ti pustio pre par meseci rekla si da je dranje i da to ne možes da slušaš... :DDD
    Drago mi je kad neko sam uspe da čuje i provali nešto što je super, a ne na ovakav način kad je sve servirano i kad niko neće ni da se potrudi da čuje nešto različito, a onda odjednom, 'ma vau, meni se to svidja i oduvek sam slušao.' E to je sr**e žešće... =/


  13. Хихи, знаш да тад песму нисам ни преслушала :*


  14. jungle queen Says:

    Ah, VAYAAAAAAA!!! <3
    Ne znam koja muzika me smiruje. Ja, zapravo, nemam periode bez muzike - osim kad spavam :)radim ili sam na predavanju. Muzikom se izjavljuje ljubav, što se mene tiče :)


  15. Sophie Says:

    Da me "oživi" - prava reč za sve emocije koje muzika izazove kod mene.


  16. Ову песму "Џони" сам тражио две године! Чуо сам је пар пута у супермаркету али нисам знао ни ко је пева ни како иде текст (мислио сам да каже "Ronnie, Ronnie, sitting in the blue baloon"). И јуче ми је један дечко решио мистерију :) Ко би рекао- тражио сам је две године а сад је у истом дану поставите и ти и он :/ Што ниси раније рекла? :D


  17. Џангл квин: ''Muzikom se izjavljuje ljubav, što se mene tiče :)'' - потпуно се слажем!
    Софи: ;)
    Стефане: И ја имам тако неке периоде кад тражим неку песму и испостави се да сам речи које сам упамтила немају везе са песмом. А Џонија објављујем на фејсу нон-стоп! Што не пратиш?!


  18. Џангл квин: ''Muzikom se izjavljuje ljubav, što se mene tiče :)'' - потпуно се слажем!
    Софи: ;)
    Стефане: И ја имам тако неке периоде кад тражим неку песму и испостави се да сам речи које сам упамтила немају везе са песмом. А Џонија објављујем на фејсу нон-стоп! Што не пратиш?!


  19. Ову песму "Џони" сам тражио две године! Чуо сам је пар пута у супермаркету али нисам знао ни ко је пева ни како иде текст (мислио сам да каже "Ronnie, Ronnie, sitting in the blue baloon"). И јуче ми је један дечко решио мистерију :) Ко би рекао- тражио сам је две године а сад је у истом дану поставите и ти и он :/ Што ниси раније рекла? :D


  20. Muzika leči patnju, a uvećava radost!
    Zaista, kako bi život bio pust bez nje.
    Inače, dopada mi se tvoj ukus za muziku :)


  21. Еј, да ме дохватиш једном, од мене би остала палачинка... Све би ме тигањем по глави, у ритму Ваја кон Диос - Џони.


  22. Што не рече који блогер, овако нема смисла да се браним?

    Ал спази, од ове четири песме ниједна се не слаже са мном, а једино у четвртој ми се свиђа мелодија ритам и хармонија (кад не би било певачице била би савршена). Заиста.


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.