Letnja Oluja
Верујете ли у хороскоп?

''Хороскоп или астролошка карта је врста дијаграма који се користи у астрологији, а на њему су приказани положаји планета у тренутку неког догађаја или рођења неке особе у односу на неки од система коришћених у астролошким картама.''

Верујемо у хороскоп. 
Погађа ми у просеку 80%.



Ево укратко о хороскопским знацима:


Ован: 

 Нестрпљив је, воли акцију. Тврдоглав, често заокупљен собом. Воли да буде први у свему, није велико злопамтило. Воли да осваја, веома је страствен. Ако брзо освоји, изгуби интересовање. Изазови га привлаче. Сматра себе бољим од других. 

Бик:
Истрајан, одан, поуздан. Може доста да трпи али кад једном изгуби контролу, руши све пред собом. Својеглав је, себе сматра стрпљивим а не тврдоглавим. Веома је привржен породици. Љубоморан је и посесиван. Воли добар живот.

Близанци:
Харизматични, духовити, ведри, немирни. Радознали и добро обавештени, немају стрпљења за детаље. Веома брзо мењају своје мишљење, свестрани су. Често тугују у самоћи. Брзо одбацују старо због новог, а онда жале за одлуком. Довитљиви су, сатиричари, спадају у најинтелигентније знаке. 

Рак:
Честа промена расположења и емоција. Али рак увек остаје исти иако делује другачије. Имају оклоп како би заштитили себе. Осећајан је, љубазан али и чврст кад је посао у питању. Добро крије своју љубомору. Велико је злопамтило, песимиста.

Лав:
Воли да буде у центру пажње. Пријају му комплименти, тако ћете најбоље извући услугу од њега. Неустрашив, срдачан, дарежљив. Зна да буде веома дрзак и арогантан. Предан је послу и ефикасан. Љубоморан је и стално тражи потврду у љубави.

Девица:
Важи за ситничара, превеликог критичара. Мисли да увек може боље. Зановета из најбоље намере. Вредна и повучена, никако да се одмори. Изгледа као да није свесна својих мана, међутим она зна све о себи. Веома је избирљива у љубави, јер разум увек надвлада. 

Вага
Или превише ради, или не ради ништа. Зна кад је време за које ствари и тако успоставља равнотежу у свом животу. Често мења расположења. Потребно јој је времена да донесе одлуку, али под притиском често дела брзоплето. Зна бити и досадна, тврдоглава, харизматична, збуњена.

Шкорпија:
Снажна је, јака, одлучна, пожртвована, осветољубива, свадљива. Изражена интуиција, динамичност. Боји се да буде повређена па зато делује као хладна и површна. Или воли или мрзи. Често је драстична у својим поступцима. 

Стрелац:
Нетактичан, високог принципа, срдачан, отворен, нестрпљив, воли спонтаност. Увек тражи нешто боље, није сигуран шта жели. Није злонамеран, ни пакостан. Језик му је бржи од памети. Не воли одговорност, привлаче га необичне ствари. 

Јарац
Меланхолочан је и озбиљан, често песимиста. За њега се може рећи: Тиха вода брег рони. Често буде веома успешан, на изненађење свих. Сигурно иде ка врху. Поштује ауторитет и традицију. Има осећај ниже вредности. Стабилан је и прорачунат.

Водолија
Тврдоглава је, индивидуалиста. Доста експериментише, неприметно анализира све. Непредвидива, има добар инстинкт. Несхваћена је, али је то не дотиче много. Доста гледају у будућност без обазирања на прошлост. 

Рибе:
Сањари, осетљиве, немирне, маштовите, интуитивне. Живе у свом савршеном свету, ако је реалност груба враћају се у свет снова. Ненасилне али и заједљиве и саркастичне. Расуђивање им је увек тачно али не желе да реагују сваки пут. Поседују разумевање за друге али су несхваћене.


И на крају дневни хороскоп за рибе, пошто сам ја риба:

''Добра тактика ће вам донети наклоност колега која вам је потребна, искрене намере да остварите добру сарадњу биће правилно схваћене и ако будете показивали спремност да се максимално лично ангажујете очекујете успех. Имате нечију наклоност и тога сте свесни. Помало се поигравате са том особом, већа вам је драж да је заводите него да будете с њом. Присуство Месеца у вашем знаку даје вам посебно наглашен сексипил, кога можда нисте свесни, али који јако добро користите. Ако сте уметник, у центру сте пажње и многима се допадате.''

Labels:
Reaktionen: 
9 Responses
  1. Vaga: ili previse radi, ili ne radi nista...
    Mislim da sam ja ovo drugo :)


  2. ТоМЦаа Says:

    А Змијоноша?

    "Изгледа као да није свесна својих мана, међутим она зна све о себи." - ово могу користити кад објашњавам неке ствари :)


  3. jungle queen Says:

    E, ovaj, ništa to meni ne pogađa. Kapiram da si trebala da dodaš i 13. znak jer se konstelacija planeta već promenila. E, onda mi paše blizanac. Ali, generalno, ne verujem u predskazanja, mislim, glupost, no volela bih da mi se ostvari jedno lepo, ono ako već :D E, i da...Super si se setila malo ezoterije da uneseš ;) :*


  4. SMiliCa Says:

    Не верујем у хороскоп, али није ми никад на одмет да га прочитам - чисто оно, из радозналости. Ја сам јарац, а за одлике, па не знам баш...


  5. Myth Says:

    Ја контам да сам девица, а сад ми кева рече да сам у подзнаку бик. Дакле, кидам. Све најбоље о мени. Мени погађа хороскоп, све. Каже да ће да ме боли глава, и ја одем и ударим у зид. И тако. Добар је баш. :))


  6. Све ово би значило да су људи подељени у 12 категорија и да се сви људи унутар једне категорије понашају исто. Хммм... Мада, морам признати да мој опис одговара опису ваге у овом тексту. :Р


  7. Lowlander Says:

    Знаш шта - не могу да кажем да верујем (заправо, могу: не верујем), али, ако имам прилику, углавном прочитам. Ништа ме не кошта, је л'.

    Али је Стефан у праву. Тешко је поверовати у то да постоје категорије људи које су условљене положајем звезда у односу на Земљу, као, "Плутон је у кући Девице", и тако то. Мислим, климаво је то... :)


  8. Мала сестро: Обично тако бива ;)
    Томцее: Постоји само теорија о змијоноши :Р То још увек није прихваћено, колико сам ја упућена.
    Џангл квин: Хаххахах :* Ти си нека ненормална мешавина знака и подзнака.
    Смилице: А како га баш сви читају а не верују у њега ? :D
    Мит: Ма разбијаш!
    Стефане Јањићу: Мислим да је 12 категорија довољно да се људи опишу. Не може се свако дефинисати, али углавном се људи проналазе у описима хороскопских знакова ;)
    Лоулендеру: И ти читаш. Хихих.
    Довољно сте рекли ;)


  9. SydBarrett Says:

    Nisam čitao horoskop... ne pamtim od kada. Jedno je sigurno: Vaga - previše radi... nažalost. xD


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.