Letnja Oluja
Јесам вас мало запоставила. Мало сам излазила, мало била болесна, мало се цимала у школи, мало ме и мрзело, мало заљубљена, мало одљубљена, мало се проводила, мало се нервирала, мало уживала. Све по мало, а ништа конкретно. Тренутно ми је у глави песма: ''НЕ СПАВАЈ МАЛА МОЈА МУЗИКА ДОК СВИРА!!!'' Замислите само како се дивно дере. Подиже расположење зар не? :D И треба! Ајдеее пробудите се мало да отерамо заједно зиму и узнемо неку мотку, ошамутимо пролеће, зграбимо га за ноге и довучемо овде. Да види оно како је кад виче ''Вук, вук!!'' а нема га никако.
Не волем зиму. Понајвише не волем онај мокри, туњави снег. Не воли ни он мене очигледно! А и ко ме пита. Мечка је рекла да ће пролеће да дође (Пролеће на моје раме слеће, ђурђевак зелеееееени). Ако! Имам висибабе у дворишту. Ал сам опасна а?
Елем, багра је много навирала последњих дана. Каће да липшу бре? Човек би реко: ''Ће се смире некад.'' Али не! Они волу да се глупираду па после им криви сви. Пацови су то! Да ми је неко реко да су глупи толко, не бих веровала. Него, да се вратим ја на моју причу. Знам да нисам још ништа лепо почела, ал шта кад ме одвлачиш од теме. Што одмах мислиш: ''Ја?'' Па, ти! Шта мислиш бре, коме се обраћам? Оћеш да кажеш да сам луда а? Еееее. Ћути ту и слушај, зановетај кад завршим. Даклем, сконтах ја пре неки дан да лажи служе да се открију. Јербо деца не лажу онако. Већ да бих ја сазнала. А ја много волем кад сазнам. Тад ми ту глуме неке жртве нешто тамо, ко да сам ја нека излапела бабускера па сад не видим ништа пред собом. Зна баба Мара све! Немо да мислиш да не зна! Даће теби баба Мара свог Бога! А знаш што? Били се Брус Ли и Ван Дам. И Брус Ли победи. Брус Лија мајка родила у авијон. Мајке ми.
Напољу пада кишица. А Брус Ли имао чокери. Чокери! ЈЕР ТАЈ ЛУДИ РИТАМ НИКОМ НЕ ДА МИРА! Треба дучим географију. И оћу.
Махање!
Labels:
Reaktionen: 
11 Responses
  1. SydBarrett Says:

    Pod jedan. Bjelo Dugme ti je čista degradacija rokenrola na ovim prostorima, i onako, od srca te molim i preporucujem ti da ih se klonis.
    Pod dva. http://www.youtube.com/watch?v=nU1SpvdQNOg&feature=related.
    I to bi bilo to...


  2. Sophie Says:

    Deluješ veselo iako je zima, kao da se proleće uvuklo pod tvoje uši, lepo je pročitati nešto ovako veselo :)


  3. jungle queen Says:

    Baba Maro, al' je tebi dobro :D

    @Syd, ne lupaj! pre su bili gotivno dok ih onaj papan belosvetski nije preuzeo. Meni je najlepša pesma "Čudesno jutro u krevetu gđe Petrović" :) Sve u pizdu materinu i februar :)


  4. SydBarrett Says:

    @jungle
    Lupam? Dno ex-yu rokenrola... Spadaju u top 3 najlošijih bendova koji su se ikad pojavili na ovim prostorima. I ponekad se stvarno čudim kako ih ljudi slušaju... :S


  5. jungle queen Says:

    @Syd, imali su oni svoju slavu, itekako. Nisi se valjda naljutio na moju repliku da lupaš? :)) Kao i svi bendovi imaju loših i katastrofalnih pesama, pogotovo nakon preuzimanja, ali imaju i super pesama koje su drmale nekad. E, sad, od stare slave ne žive. Meni lično najbolji bend sa eks Ju prostora jeste i ostaće "Atomsko sklonište". Jer su neprevaziđeni što se tiče tekstova, vokala, muzike, ma svega. :)

    Sorry, Olujo, za offtpc.


  6. SydBarrett Says:

    Atomci su kul, slažem se. A za Dugme bih napisao jos svaštanešto, naravno negativno, al rekao sam da neću vise. Bar na ovom blogu. :P
    p.s. A ne bih se složio ni sa ovom rečenicom da svi bendovi imaju loših i katastrofalnih pesama... :D


  7. ТоМЦаа Says:

    Вала Ђурдевдан је ниђе везе баш...

    Драган Јовановић је објаснио xD

    Е сад, да си ти луда, не верујем, само те малкице дрмнула струја па дедер да то поделиш са нама.

    А овај коментар је скроз неповезан.


  8. Tea de Merso Says:

    Волем да читам оваква весела писанија, поготово у овим варљивим фебруарским данима :)


  9. СидБарет: Не дирај ми мој сељачки рокенрол. Је л јасно то? Ја теби не пљујем панк тако.
    Софи: И ред је да неко делује ведро!
    Џангл: Добро ми је ;)
    Томцее: Све је ниђе везе ;)
    Теа: Драго ми је ;)


  10. Шта је с том географијом, човече? :) Какав је то професор? Кажи па да га бијемо ако не ваља :D


  11. То нам је најзахтевнији професор у школи! У суштини он и предаје, за разлику од многих али зна некад лепо да нас насамари...


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.