Letnja Oluja
''Дођем ти ја тако кући из школе и седнем за компјутер. Одмах се улогујем на фејс, чисто да видим шта има. Гледам шта има пар сати. Ма није пар сати много! Исто толико проведем и у школи! Школа је битнија? Јесте ал је исцпрљујуће седети у клупи и слушати професора. Да, и овде седим али ово је нешто друго. Психички умор је напорнији, а за фејсом могу лепо да се одморим. У међувремену и учим нешто. Да, учим. Наравно да је могуће. Како? Па лепо, док седим узмем књигу и читам нову лекцију, повремено одговорим некоме на чету. Тако и не осетим напор при учењу. Да, наравно да научим лепо! Па добро, не савршено јер ми је концентрација мало ометена али ипак.. Не, нисам зависник!
Зашто седим по цео дан? Јер ми се може! Ако хоћу могу одмах да деактивирам налог. Али нећу, нема потребе. Кад будем увидела да не могу без фејсбука тада ћу га избрисати. Сматраш да ће тада бити касно? Не, не познајеш ме. Мој карактер је снажан, одупрећу се искушењу. Какав је то скептичан осмех? Не верујеш ми? Видећеш...
Но, имам доста слободног времена. Па и кад немам, уграбим неки тренутак да видим новости. Ово ти дође као јавност. Преко фејсбука сазнаш ко је с ким у вези, колико је неко пио преко викенда, када је и где нека журка. Веома је добар за информисање! Не знам како су људи функционисали пре фејсбука! Не, нисам зависник.
Шта тренутно радим? Преправљам неку слику у фотошопу, да је поставим на фејсбук. Волим кад су ми слике оригиналне. Што баш на фејс? А што не? У, мислим да ће ова слика да има доста лајкова...
У школи сам. Сви причају у глас, не чујем ни сопствене мисли. Неко је повикао LOL*. Хахахах, не могу да верујем каквих све зависника има! Да л' LOL причају и у real life-у? Ја једино кад причам о фејсбуку кажем нпр да ''лајкујем'' слику. Али то је из техничких разлога, јер је ''стављам слику на свиђање'' предуго. Лакше је рећи ''лајкујем''. Али то не значи да сам зависник!
Дописујем се, тј четујем. Како ме неке особе лепо насмеју, а тек смајлији! Увели су групни чет! Како је то кул! Иначе, Фејсбук има цео тим. Све је то професионално одрађено, често мењају распоред на почетној страници да би били интересантни. Мене то често изнервира, таман се навикнем, они промене! Докле бре више! Има да угасим налог из ината!
Чекај мама, за 5 минута долазим да једем, пише ми другарица на чету нешто врло битно!

*Laughing Out Loud''

Објављено у 3. броју листа  ''Омладински лист''
9 Responses
  1. Dokle god ne predje u zavisnost sve je ok! ;)


  2. ТоМЦаа Says:

    Ма јесте...

    Мене је фб углавном информисао о небитним стварима. О битним стварима се информишем од пријатеља, најчешће телефоном или уживо :)


  3. Није ме било неко време (и извини због тога), али имао сам страаашан испит из економије (ни на свом блогу нисам био). Угл, волео бих да обришем Фејс али на њему је једноставно превише корисних информација (имамо своју студијску групу) да бих избрисао профил... Слике не постављам, али верујем да је занимљиво сређивати их у Фотошопу :)


  4. jungle queen Says:

    Ja kad sam zatvorila fejsbuk, mogu slobodno reći da sam umrla. Fejsbuk je bio moj život. A, sad živim smrt, jebiga :D

    Odličan tekst!


  5. Tea de Merso Says:

    Ja sam izbrisala FB, jer mi je već dosadio, a dosta koristim gmail, tako da sam ostala u kontaktu sa ljudima do kojih mi je stalo.
    Sve je dobro, ako zna da se koristi tako da ti bude dobro :)


  6. SMiliCa Says:

    Слажем са са Џангл. Ово ти је одличан тескт!

    Нисам ни ја зависник :-) Кад немам шта друго да радим, онда јесам, али сад имам довољно обавеза, тако да су блогови и профили помало занемарени. Фејсбук никако не смем да обришем, сувише важне информације ми од њега зависе. И онда кажем, нисам зависник.


  7. Нинџа Says:

    "Боцни Летња?

    Управо ћеш боцнути корисника Летња. Она ће бити обавештена о овоме на њеној почетној страни."

    :)



  8. Ивана: Слажем се!

    Томцее:Како коме. Мени је главни извор информација (кад имамо састанак итд).

    Стефане: Надам се да си добро прошао на испиту! Јесте занимљиво ;)

    Џангл квин: Живиш смрт :D АХХАХА

    Теа де Мерсо: Добар је џимејл ;)

    СМилице: Обавезе су чудо! Заборави се чак и на фејсбук :D

    Џинџо: Могу само да се слатко насмејем ;) Добра фора!

    Софи: Хвала ;)


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.