Letnja Oluja
Ах. Има много дивних песама о Маријама. Зашто ја то причам? 

Због да сам нарцис.



Blondie - Maria

''She moves like she don't care 
Smooth as silk 
Cool as air 
Oooh it makes you wanna’ cry 
She doesn't know your name and your heart beats like a subway train 
Oooh it makes you wanna’ die 
Oooh don't you wanna’ take her? 
Wanna' make her all your own? 
Maria 
You've gotta see her 
Go insane and out of your mind 
Latina 
Ave Maria 
A million and one candlelight’s ''



Ricky Martin - Maria 
''Un, dos, tres
Un pasito pa'delante, Maria
Un, dos, tres
Un pasito pa'atras
Un, dos, tres
Un, dos, tres

She's the one that always turns me on
A sexy angel fallen from heaven
She's the one that always drives me wild
In her arms I'm trapped forever

Asi es Maria
Blanco como el dia
Pero es veneno si te quieres enamorar. ''


Santana - Maria, Maria
''Oh Maria Maria
She reminds me of a west side story
Growing up in Spanish Harlem
She's living the life just like a movie star


Oh Maria Maria
She fell in love in East L.A.
To the sounds of the guitar, yeah, yeah
Played by Carlos Santana.''


Michael Jackson - Maria 
''Maria I need you
Maria why d'you keep a-running away
Oh baby you keep a-running away
Oh baby yeah Maria
I need you honey
Oh Maria you sweet little sunflower
Oh hear my plea for sympathy
I just want you here with me Maria
If you're on that lonely night
What's my life without you girl
I'm so lonely I'm so blue
Without you darling my life is through
Come on back.''


И понека лепа наша песма:

Дивље Јагоде - Марија
''Ти и ја смо сунца два
ти и ја ко анђели
спојили се небом летјели

До дуге ми смо жељели 
до дуге ми смо пловили
на крилима од сјена мјесеца

Нисам био много јак
да одолим на твој тајни знак
земљу си очарала
заувјек си мене узела 

Требам те Марија
од неба до неба
поведи ме Марија
моја Марија''


Освајачи - Марија
''Лежим сам док сенке промичу
дозивам а усне не мичу
љубав је од смрти старија
одлазимо сви па и ја
памти ме по добру, Марија

Нека мене звери окују
други нек те милују
али немој да им даш
моје песме које знаш
чувај њих да ме сачуваш.''

Има још доста песама. Али ове су најлепше. <3
 Ето тако.
Колико има, и да ли уопште има песама са вашим именом? 
Labels:
Reaktionen: 
14 Responses
  1. Lilly... Says:

    Uopće nisi samodopadna! :D Hehe! Šalim se! Lijepo ime, tako se zove moja baka! :))


  2. ТоМЦаа Says:

    Шта ти фали, кад Сантана воли да се хвали у својој песми, што се ти не би хвалила туђим песмама о теби :)


  3. Myth Says:

    Dabome. O meni nema pesama, ako i ima neka onda je o Mladiću, tako da se to ne računa. :)

    A ti Maki, treba da pogledaš malo bolje onaj kafanski deo sa pesmama o tebi. Pogledati ovde:
    http://www.youtube.com/watch?v=OUQ48JzYYos

    Inače, imao sam jednu Mariju u životu. Sad poznajem 6-7 Marija i sve su mi fine na svoj način. Eto. Ajd ćao. :)


  4. SydBarrett Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=q8b0wbTGFuY
    Evo i nešto iz mog kraja... :)


  5. Нинџа Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=GMGWFjCx7Fw :)


  6. jungle queen Says:

    "Vratiće se Danijelaaaa" :D

    Šalim se, naravno. Ne zovem se Danijela i u životu sam čula jednu jedinu pesmu koja obrađuje moje ime, i ona zvuči kao praistorijski šlager, nešto u fazonu "O, Barbara, ljubav naša vratiti se nećeee" ili još gore "Doris, moja Doris, sećaš li se kada sam te upoznao na Tenerifamaaaa" Mislim, lupetam, ali shvatila si poJentu :D

    A, da si narcisa, jesi. :P Ave Maria


  7. Лили: Ко признаје, пола му се прашта! Хвала :)
    Томцее: Потпуно се слажем!
    Мит: Виш да намерно нисам тела те кафанске да стављам. Први пут чујем ову песму и за овог извођача. Кјут.
    СидБарет: Лепа песмица ;) Позната ми је.
    Нинџо: Хаха, очекивала сам и ову од некога! ;) То је песма што ми најчеће певају. :D
    Џангл квин: Не знадем за ту твоју песму. Схватила сам појенту. :D И да, ја сам поносна нарциса. :D Кад чујем за нарцису, сетим се Нарцисе Мелфој из Хари Потера. Добра ти песма :D



  8. Песама са мојим именом углавном нема јер женски извођачи ретко певају песме са мушким именима (супротно мушким извођачима). А ја знам још неколико песама са твојим именом које ниси навела :)


  9. SMiliCa Says:

    Песме о Марији су дефинитивно најбројније (а и најлепше). Такође има лепих песама о Дајани, Тамари, Оливери итд... Има неколико песама и о Милици, али ја заиста не подносим нити једну.


  10. Нинџа Says:

    @SMiliCa,

    "Милице моја, срце из груди
    видјећеш зору с Динаре руди"


  11. SMiliCa Says:

    Нинџа, срце ми се цепа сад :)


  12. exxxperiment Says:

    Možda je neko ostavio link ka ovoj pesmi ali nema veze:

    http://www.youtube.com/watch?v=HMmW4fYfzbA


  13. Ух, знала сам да сам заборавила неку од јачих! Хвала на подсећању!


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.