Letnja Oluja
Јесте. Нисам писала скоро. Последњи пост је писан пре више од 10 дана. Свашта се у међувремену издешавало.
Упознала сам Џангл квин и Томцуу. :D Е то је био доживљај. Шетали смо, причали смо, пили кафу. Веома интересантно искуство. Време нас је лепо послужило. ;)
Сва сам у обавезама. Покушавамо да спремимо представу за 2 недеље. Ја треба да играм Мајкла Џексона, а не знам како ћу. Много врцкам. А у Трилеру су зомбији. А де сте видели да зомби врцка?! Поготово главни зомби који треба да буде најбољи! Мада, Мајкл и јесте донекле врцкао у споту. Хм. Дакле, имамо пробе сваки дан. Редакција и фото-радионица ће нажалост да буду запостављени мало док се ово не заврши. Сад ће тромесечје, трудим се да стигнем све. Трудим се.

Добила сам 3 из хемије без преписивања! Могло је и 4, али шта ћу. Профанка не воли такве као што сам ја. Мисим ко воли такве што сам ја. Ко воли и трпи, свака му част! Треба имати стрпљења за мене. Али озбиљна сам. Много сам напорна и треба ми превише пажње. Шта да се ради.
Успела сам да прочитам и лектиру Старац и море. Мноооого обимно делооо, јееееесте. Па као да јесте кад немам времена ни за блог а камоли за Хемингвеја. Али успем ја ту донекле да прочитам. Уморна сам доста. Не памтим да сам скоро оволико вежбала (мислим на вежбање кореографије). Имам упалу мишића и само се жалим.
Ију! Да л да прекинем са писањем поста или не?! Управо сам спазила филм са мојим драгим мужем, Џонијем Депом на тевеу. Много је сладак у овом филму. Само да га гледаш и уздишеш. Ах, Џони, Џони, заводниче један.
Слушам Битлсе ових дана. Дошло ми. Некако су ми слатки тако смешни. Јестрдеееј ол мај чрабл симд со фар авеееј. <3
Ај да завршавам више, филм неће мене да чека. А поприлично је одмакао. Ал Џони је ту много сладак. Сав је обријааан и млаааад. Из 99. је филм.
Сад сам стварно отишла.
Мајке ми.
Ћу изађем на телевизор.
Махање.
Да.
И даље сам ту.
Али гледам у теве. Немојте да мислите да сте интересантнији од Џонија Депа. Он је у Свини Тоду заклао Чак Нориса. Ни Бата Живојиновић му није раван. Мисим, може му се. Шта да кажем другачије.
Ах, мица мала савршена.
Већ сам рекла махање, а не волим да се понављам.

Мах мах. (Ово је мала измена!  :D )
Маме ми.
Цмок.
Labels:
Reaktionen: 
9 Responses
  1. SMiliCa Says:

    Јавно признајем да никад нисам прочитала Старац и море. Можда због толикее обимноостиии... Углавном, мислим да сам једна од ретких.

    Џангл, Томцаа и ти? На једном месту? Хехе, е да ми је то видети :))


  2. ТоМЦаа Says:

    Значи Милице не знаш шта си пропустила :Р (мислим на књигу)

    А ти, добро си се сетила да напишеш нешто, већ сам се уплашио за судбину Куку мени куку намаа. Мада је ово све толико набацано да сам се уморио и морам да одем да одспавам. Стварно треба имати стрпљења. Мада ни ја нисам нешто бољи у лајв верзији.

    Честитам за тројку из хемије, успех је, код те твоје наставнице.


  3. Sophie Says:

    Sretno sa vrckanjem :) i čestitke za hemiju :D


  4. Myth Says:

    Jednog dana ću i ja da se hvalim kako sam vam posmatrao dok ste zajedno jeli neke slasne torte. :P

    Inače, mislim da ću te poslušati ono za sunce. Jednog dana. ;)


  5. jungle queen Says:

    Upoznala sam Oluju i Tomcuu, nema laži-nema prevare, takvi su kakvi su i na blogu. :))Bilo je to veoma lepo iskustvo, ko što rekoh, da j ebilo više vremena - ko što nije,,,aaah


  6. ТоМЦаа Says:

    Да је било више времена, не би дошло до Првог греха :D

    Но небитно, да смо ми живи и здрави!


  7. СМилице: Има времена! Прочитаћеш некад, можда ;)
    Да, нас 3 на једном месту :D

    Томцее: Ахахаха, само ти зезааај! :D
    Е бре! Фалио ми један поен за 4! Знам и ја некад дучим нешто.

    Софи: Фала! Ћеш дучиш са мном Мооnwalk ? :D

    Мит: Можда, једног дана... А за сунце ме послушај што пре!

    Џангл: Е да је било више времена, де би нам крај био...

    Томцее: Е јбг-а. Требало је уместо кафе и сокова да дрмнемо по једну ракицу да свршимо с тим одма! :D


  8. Баш ме занима какви су Томца и Џангл уживо. Можда се једном и упознамо :) Овај пост ме јако подсетио на начин на који четујеш :)


  9. Стефане: Могуће, мали је свет ;)Начин на који четујем? Постоји и начин а? :D


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.