Letnja Oluja
Шта смо урадили? 

Ви сад очекујете да ово буде пост у коме ћу да пљујем власт, народ, менталитет итд. Е па није. Мој одговор је:

Урадили смо свашта! 
Трудили смо се да урадимо нешто што ће бити вредно пажње. 
Успели смо. 
Покушали смо да се истакнемо тиме.
Успели смо. 
Покушали смо да будемо најбољи.
Били смо најбољи. 
У чему? 
У покушају.
Чега?
Опонашања.
Кога?
Ликова.
Којих?
Вуди Аленових.
Зашто?
Јер нам се може. :D 

Но, да не тупим много:
Победили смо на позоришним сусретима гимназијалаца Србије у Крагујевцу. 
Први пут у историји ''Сусрета'' је једна представа однела награду и жирија и публике.
Први пут у историји је наша гимназија однела прво место. 
Представу смо спремили за свега 25 проба.
Што се сведе на 3 недеље у сред тромесечја.
Поједини су имали и по четири улоге. Све су сјајно извели. 
Остварили смо контакт са публиком. Добро је прошло.

Оставили смо утисак. 

Били смо сјајно дочекани. Крагујевчани су се заиста потрудили око нас. 
Њихова публика је избирљива, зна шта хоће. 
Док смо се поклањали, људи су устајали и тапшали. 
То се ретко виђа у гостовањима. 

Успели смо! 


<3

Labels:
Reaktionen: 
15 Responses
  1. Lowlander Says:

    Скидам капу! ;)


  2. ТоМЦаа Says:

    Честитам (опет)! Дефинитивно сте преспективна генерација, биће од вас нешто ;)

    А Крагујевчани су увек гостопримљиви. Знам то јер су и мене примили једном као госта, нису сконтали да иду са мном у школу (а ја свратио да се видим са Параћинцима) :D


  3. Lilly... Says:

    Bravooooooooo! Ja sam luda za predstavama i i sama sam tijekom srednjoškolskih dana sudjelovala na raznim susretima đačkih domova baš s predstavom! Pobjedili smo 3 godine za redom i ovo me sad podsjetilo na te divne, ne tako daleke dane! :)) Di si ti na ovoj sličici? :)) Pusa!



  4. SMiliCa Says:

    Сјајно :) Све честитке!



  5. Хвала Лоуландере ;)

    Томцее: Било би лепо ;)Ха ха :Р

    Лили: Драго ми је што чујем да си и ти учествовала у представама! Ја сам 3. одозго, одмах десно од девојке са дугом косом ;)

    Софи, Смилице, Џангл: Хвала !


  6. Eто... А ти кукаш како је Паланка село... :) Кад оно- труст мозгова :D Свака вам част, заиста :) БРАВО, БРАВО, БРАВО!


  7. Па и јесте село!
    И није до разних мозгова него само једног јединог - сјајног редитеља! ;) Хвала Стефане!


  8. A шта би сјајни редитељ без сјајних глумаца, Марија? :) Не умањуј ваш значај- остајем при оном "труст мозгова". ГАЗИТЕ! :))



  9. Глумци као глумци, раде шта им се каже ;)



  10. Глумци као глумци, раде шта им се каже ;)


  11. Хвала Лоуландере ;)

    Томцее: Било би лепо ;)Ха ха :Р

    Лили: Драго ми је што чујем да си и ти учествовала у представама! Ја сам 3. одозго, одмах десно од девојке са дугом косом ;)

    Софи, Смилице, Џангл: Хвала !


  12. Сјајно :) Све честитке!


  13. Bravooooooooo! Ja sam luda za predstavama i i sama sam tijekom srednjoškolskih dana sudjelovala na raznim susretima đačkih domova baš s predstavom! Pobjedili smo 3 godine za redom i ovo me sad podsjetilo na te divne, ne tako daleke dane! :)) Di si ti na ovoj sličici? :)) Pusa!


Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.