Letnja Oluja
Мислим да је било крајње време да напишем пост о томе. Ви можда мислите да сам била изузетно креативна смишљајући назив и покушавајући да звучи егзотично! Е па, није!
Ово је моје око. Кул а? :D 
Беше то давног лета 2009. године. Један диван сунчан дан на базену је изненада постао паклен! Облаци нагрнуше и покрише цело небо изнад мене. Како су смели?! Не прође ни 10 мин, поче јака киша. Она права, летња киша. Сва нормална деца су побегла унутра да не покисну. Било је и оних ненормалних којима је било уживање да их крупне капи кише одваљују по вугли. Мисле да су кул. Нека су. Ја сам ту буљила у неког типа који је стајао испред мене. Јадан тип, црвенео је. За то време је сестра покушавала да зове родитеље да дођу по нас. Ко ће диде по вакој кишетини а? Ми нећемо, вала! Нисмо се усудиле да кренемо пешице, киша је била све снажнија. Чак (без шта више!!!) је прерастала у праву летњу олују! Падало је тако једно пола сата. Народ се посмрзавао док је ветар дувао и разносио блатњаве, заборављене пешкире. Родитељи се не јављају, људи вриште око нас, говорећи како су путеви поплављени ( О.о које лупетање, ал ајде), ако неко успе да дође до базена колима, једва се окрене од силне воде. Деца унезверена, сестра нервозна, а ја стојим и буљим у типа док се ствари на мени цеде, формирајући бару са својим стопалима у центру. 
Не, није назив настао због тог хаотично-романтичног тренутка. Ааа, не. 
Мало стала киша, ми кренули кући, пролазили улицом, ал људи копали канале за гас, ал киша прекрила све рупе ништа се није видело и ја загазим у канал и огулим целу десну ногу, мало фалило да изгинем. Не треба да помињем на кога сам у том тренутку размишљала кад сам упадала у канал. :D 
И тако дођем ти ја кући, сви се забринули мени нога крвари јадна. Нога, ни крива ни дужна. Ал шта ћеш живот иде даље, ја се ту зезала после на Емесену и причала људовима: ''Али нисам ја била ћорава, нити замишљена, него била нека летња олуја која прекрила рупе...'' И тако ја променим назив имена на Емесену у Летња Олуја. Убрзо сам сам се била регистровала на једном сајту и ја шта ћу, ставим ник нејм Летња Олуја. Било ми слатко некако. 
И тако прође време, мени се свидело. Чак сам се и поистоветила са називом јер сам веома темпераментна особа. Како који налог направим на интернету, тако се потпишем Летња Олуја. Тако ме можете наћи и на КонКВИЗтадору, Твитеру, Блогеру, Глогстеру, Јутјубу итд. 

Ето. Нема никакве мистерије. :D Једном је један тип рекао да се кријем иза тог псеудонима. Ха! Ја да се кријем?  :D ХАХАХАХААХХА. БУХАХАХАХА. ХАХАХАХАХА :Witchlaugh: 

Ето. 
Labels:
Reaktionen: 
16 Responses
  1. Lilly... Says:

    Znaš, bit ću iskrena, i mislila sam si da naziv krije neku opičenu priču! :)) Hahaha, odlično! Kiss


  2. Znaš, bit ću iskrena, i mislila sam si da naziv krije neku opičenu priču! :)) Hahaha, odlično! Kiss


  3. Незгодно је кад се људи ухвате за нешто јер их мрзи да копкају дубље... Кога брига :)

    Еј, ал стварно ти је прича луда. Ко би рекао... Мада не капирам какве везе има тај лик што си га толико гледала, али добро :)


  4. Idi begaj dobro si prošla, mogao je i grom da te zvekne :P


  5. Све што ја имам да питам сада је: "Је л' ти остао кул ожиљак?" :)


  6. Драго ми је што ти се свиђа! :* 


  7. Хаха, има везе била сам растројена сва. Иако то нисам желела тада да признам!  



  8.  Хаха, иронија целе приче је што ми је остао ожиљак веома уочљив и то у облику почетног слова имена тог дечка. :D 


  9. Мислим да знам о ком се лику ради :) Дугујем ти захвалност на подршци :) И сад ми се чини како сви имају бољу причу о имену блога од мене. Моја је тако јадна да не заслужује да буде поменута. Иначе, један о мојих пријатеља те је похвалио за одлично бложно име :) А и мени је баш супер :)

    П.С. Мислио сам да сам одустао од блога, али ево ме... Видећу докле ће трајати :)


  10. Opet smaraš sa nazivom bloga :D Pomiri se s tim, nomen est omen. ;) Meni je tvoj naziv bloga fantastičan, al' to sam ti već rekla. :)


  11. Dakle, zato li te zovu tako? Vidiš kako je Nomen Omen. Ništa nije slučajno! Ništa :) Jedno pitanje: Kako može oluja da prekrije rupe? :P Misliš kišica? :)


  12. Видиш како знаш! Имаш моју подршку, малтене, увек. ;) 
    Име твог блога је супер! Драго ми је што сам похваљена :)

    П.С. Драго ми је што си још увек ту!


  13. Сама сам се тако прозвала! У праву си, ништа није случајно!
    Да, кишетина прекрила рупе. :Р 


  14. Interesantno,originalno ;)



Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.