Letnja Oluja
Већ неко време посматрам људе. Не неке посебне људе, већ ове обичне. Ако помислите да сам веома докона, прво ће вам пасти на памет: ''Ја од силних проблема не знам где бијем, а ова нашла да посматра народ!'' Али није потребно издвојити много времена. Ситуације се саме намећу. Пошто сам највише у контакту са људима из школе, примери ће и бити везани за њих.

Треће место носи став: ''Ја сам веома битна особа у свачијем животу.'' Сваки човек има одређени круг људи који га цене и поштују, али треба бити реалан. Не можеш се свакоме свидети и са свима бити близак. Поготово ако си претходно према одређеним особама био веома непријатан. Сваки твој поступак носи са собом одређену последицу. 
Нпр:
Особа А је увек лоше настројена према другима. У одељењу важи за особу коју треба што више избегавати. Лош је ђак, никада ништа нема паметно да каже. Када је особа Б која са њом у животу није разговарала дуже од 1 мин не позове на своје пунолетство (на које иначе зове само одабране), реакција особе А је: ''Не могу да верујем! Мене није позвала! Мене!'' Можемо закључити да је особа А имала нереална очекивања. 
Савет: Не заноси се много. Неког једноставно заболе за тебе. 

Друго место носи став: ''Ја сам компетентна особа да свима судим.'' Ово најчешће доводи до размирица између људи. Нико не воли поповање. Поготово не од особе која благе везе нема са животом. 
Нпр:
Особа Ц на наметљив и неотесан начин скреће пажњу особи Д да је неприкладно обучена за школу: ''Како те није срамота да дођеш у сандалама и краткој сукњи (сукња иде преко колена) у школу? Је л' те видела мајка кад си пошла јутрос? А отац? Је л' би те он пустио да дођеш тако овде? Срамота, каквих људи има!'' Можда би овакав приступ и био оправдан да је особа Д дошла у мини сукњи, дубоким деколтеом и голим леђима, али то није био случај. Опште запрепашћење није настало због одеће дотичне Д, већ због речи особе Ц за коју се зна да је увек најобнаженија у одељењу. Треба имати образа и смелости за овакве речи. 
Савет: Прво погледај себе, па онда друге. За свакога важе иста правила. Да, и за тебе.

Прво место носи став: ''Ја сматрам да се одређена особа много занела.'' Најчешће то можете чути од неуспешних људи који завиде успешним. Нема свако амбиција да уради нешто више. Као што није свакоме суђено да буде велики. 
Нпр:
Особа Е коментарише финално вече ријалитија ''Српски топ-модел''. Можемо одмах закључити да је Е незадовољна избором победнице. Присутни су и коментари попут: ''Она Ивана Станковић дошла ту, глуми неко лудило, а много је смешна! Прави се ту паметна, соли памет овим јадницама, а не зна ништа. Та писту није видела!'' Можда та Ивана Станковић није омиљена свим профилима личности, али она је успела каква год да је. Била је заштитно лице Арманија 5 година, радила је за Дону Каран, Гучи, Келвина Клајна, била на насловници Вога. Жена је призната у свету, а ко смо ми да јој било шта замеримо?
Савет: Следећи пут кад помислиш да се неко ''курчи'', сети се да се некоме једноставно може.


Ми смо један врло чудан народ. Све знамо, све можемо, све радимо, све мислимо. Само никако да нам буде боље. 
Хоћемо ли коначно да почнемо да гледамо своја посла? 
Labels:
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.