Letnja Oluja
 За почетак једна песмица:

О школи

Данас, у петак, 17. јуна 2011. године, званично је почео летњи распуст! 
Не би била лаж ако бих рекла да сам се распустила још пре 2 месеца, па се онда прошле недеље сетила да оцене треба да се поправе. Запела сам за поједине предмете и колико толико успела да поправим стање. За сада од 13 предмета имам 12 петица и једну четворку. Шта мислите из ког предмета је та четворка? Хајде размислите. Ако иоле пратите мој блог знаћете који предмет највише волим, који предмет сањам ноћима, који предмет највише учим. Толико ми добро иде да имам врло добру оцену из њега. И то заслужено! Професорка је једна дивна жена, која увек гледа како да да прилику вредном ученику. Она се толико труди да нас подстакне на учење, да понекад чак да и 1 безразложно, да се не успавамо! То је професорка која једва чека да чује сваки детаљ о некој лекцији, јер је штета да се нечије знање не истакне. Ви се питате који је то битан предмет? Битнији чак и самог живота? 
Хемија. 
Не, немојте се смејати. То је веома поучан предмет. Ако случајно не знате сваки састојак неке намирнице, не смете је ни конзумирати! Ни случајно немојте фарбати своју косу ако не знате од колико процената је хидроген из ваше фарбе (и даље не знам :'( .шта ћу сад?? )! ''Учити (хемију) и само учити!'', гласи мото скоро сваког ученика гимназије у коју идем. 
Питала сам данас разредну хоће ли наставничко веће да ми поправи ту једну четворку па да имам све петице. Жена ми је рекла:'' Росићева, је л' ти слушаш уопште шта сам рекла?'' Наравно да нисам знала шта је рекла, јер сам управо и ушла у учионицу. Препустићу ту једну оцену случају. Ако ми не поправе добро, ако је поправе још боље. Рекох разредној да нећу бити ту да узмем сведочанство и да се упишем у 4. годину. Жена се много забринула и упитала: ''Па како ћеш онда да ми донесеш одобрење од родитеља за екскурзију у четвртој години?'' Гледам је ја, мислим се нешто, глупо ми је да је разочарам. Ипак жена неће добити дневницу од мене што ме води у Грчку. Шта ћу ја, како ћу, кажем јој одмах: ''Не верујем да ћу да идем. Бићу у иностранству цело лето.'' Окрете се она и оде. 
Ето како сам завршила трећу годину средње школе. 

Пар речи о изложби

У среду, 15. јуна 2011. године је било отварање изложбе уметничке фотографије чланова фото-радионице. Изложба је у оквиру Канцеларије за младе из Смедеревске Паланке и финансира је Министарство омладине и спорта.   
                                
Изложено је 33 фотографија паланачких средњошколаца. Само отварање је било веома посећено и може се прогласити успешним. Велики број и младих и старијих људи је то вече посетило Галерију модерне уметности у С.П. Како је протекло отварање можете видети овде. Следећа изложба ће највероватније бити почетком јесени, и то изложба у боји, за разлику од ове која је била црно-бела.

П.С.
Вероватно у наредном периоду нећу имати приступ интернету. У том случају ће највише блог бити запостављен. Извини бложе :*
А ви? Хоћу ли и вама недостајати?

0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.