Letnja Oluja
Guten Abend moji dragi blogerasi, twiterasi i fejsbukasi, rodbino i ostala bagro :* Konacno sam ugrabila vremena da se javim onako kako i dolikuje. Ovih dana sam bila veoma zauzeta, a u narednom periodu me stvarno nece biti. Pod narednim periodom mislim mesec dana. To nije ni mnogo, a ni malo. Sto me nece biti? Pa tako, nece! Koje je godisnje doba? Leto? A gde se ide leti? Na mooooreee. Dakle idem da postanem ciganka.
Otkako sam ovde, svasta sam videla.
Ima lepih ljudi, a ima i onih sto su daleko od lepog. Ljudi ovde mnogo voze bicikle. Hanover je lep grad. Sehr schön. Ima dosta starih zgrada. Nadomak tetkine kuce je velika, sredjena, prava suma gde setam kuce svaki dan. Bila sam i u Wiesbadenu. Njega cu pamtiti po jednoj osobi. F. je Nemac koga je moja tetka smarala da me izvede ne bih li upoznala `omladinu`. Decko je, hteo, ne hteo morao da dodje. Ali nije bilo nikakvih problema, svidela sam mu se i izasli smo (iako je bio njegov rodjendan). Sledeci put kad budem bila dole, obavezno cu da mu se javim. Sladak i pametan dzanki.
Frankfurt je moderan, ali je pun sljama. Muslimana, cigana, indusa, crnaca, lopova, balkanaca itd. Centar je non-stop krcat ljudima. Tetka tvrdi da je to veoma opasan grad. Mogu da se slozim.
Na vasaru u Darmstadu je bilo veselo. Zamalo da me pokradu 2 devojke. :D Idem ti ja ispred tetke i tece i blenem u mladice. Verovatno je delovalo kao da sam sama, pa su neke dve klosarke dosle iza mene i nasrnule da me udare pesnicom u rebra i da mi otmu torbu. Tetka je odmah reagovala, preplasila ih i oterala ih u picku materinu, a ja jadna nisam nista ni primetila :D
Stutgard mi se veoma dopao. Miran je i sladak.
Ovih dana sam opet u Hanoveru. Lepo mi je, i odmaram. Jedina obaveza trenutno mi je da cuvam decu. To i nije neki posao, ali kad niste ljubitelj dece, onda je veoma zamorno.
Nadam se da sam vam nedostajala, i da cu vam nedostajati i ubuduce!
Ljubim vas sve <3
Mahanje
Labels:
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.