Letnja Oluja
Овај пост пишем бесна на целу нашу државу, на цео наш систем, на целу нашу просвету. На све недоречено и недефинисано у нашим законима.
Питате се шта је изазвало мој гнев па сам добила жељу да напишем пост. Можда ће вам ова тема бити досадна, можда већ виђена, можда се нећете сложити са мном. Није ни битно.
О чему се заправо ради? Ради се о једној врло непрофесионалној професорки. Напоменућу да је из мог угла она лош педагог и да злоупотребљава свој предмет. Предаје ми устав и право грађана, али и социологију. Што значи да је то 2 предмета, 2 оцене код ње.

Зашто пишем све ово?

Све је почело када је почела да ми предаје, и то ове године. То је ниска, дебела жена сва преплашена од ученика. Њен глас дрхти док прича, она се сва тресе. Није успевала да привуче пажњу код ученика(мада је моје одељење иначе врло мирно на часовима, у поређењу са другима), па је решила да покаже како је она ауторитет и како ми ИПАК ЗАВИСИМО ОД ЊЕ.

Прво тромесечје се приближавало, моја школа није имала грејање па су часови били скраћени неколико недеља. Самим тим што су часови били скраћени, професорка није ни имала времена да испита цело одељење. Штавише испитала је свега 30% одељења и у току једног часа је рекла:''Ко се не јави данас, уписаћу му двојку иако није одговарао.'' До краја часа је остало још 10 минута, а када смо питали зашто мора истог часа да да оцене, одговорила је да она има проблем јер устав имамо једном недељно и да игром случаја следеће недеље није у школи.
Како времена није ни било, а следећи час на који су многи рачунали беше отказан она подели двојке већини одељења. Нити је било теста (за који смо је молили да нам да) нити је било испитивања. И тако нам осташе двојке на тромесечју. Није нас оставила неоцењене, а могла је с обзиром да је било тромесечје.

Поједини су се бунили код разредног старешине, али нам је речено да је боље да се не качимо са професорком.
Са социологијом већ, хвала Богу, није било проблема јер је имамо 2 пута недељно, па је стигла све да нас пита.

И тако прође време до полугодишта, уверавала нас је да ћемо моћи да поправимо оцене. Да не би опет направила грешку, 3 недеље унапред је најавила контролни задатак. Међутим, 2 дана пред контролни је изјавила да они што имају 2 не могу поправити на 4, чак ни ако добију 5 на контролном задатку. То је апсурдно с обзиром да је 5+2=7, а 7/2=3,5 што се као оцена рачуна 4.
На наше питање како је то могуће одговор је био:''Ја те двојке што сам вам дала не рачунам као двојке него као јединице. И ако којим случајем желите да поправите са 2 на 4, мораћете да добијете 5 или 4 на контролном и онда наредни час да одговарате СВЕ од почетка године.''

Критеријум на контролном је био строг, за 5 је морало без грешке да се уради. Као што је већина и урадила. Онда је професоркин аргумент био да је контролни задатак прелак.

Па ко нормалан би се задовољио четворком ако је одговарао целокупно градиво од почетка године? 
Ко нормалан уписује ђацима двојке јер због личних проблема не може да дође наредни час, а претходно није стигао све да испита јер школа нема грејање? 
Ко нормалан уписује те двојке, а онда тврди како то нису двојке него кечеви?
Ко нормалан уопште даје оцене на тај начин новом одељењу где не познаје рад ученика?
Ко нормалан даје контролни задатак, а оцене са тог контролног неће много вредновати јер тврди да је био лак?


И сад ја имам проблем. 
Имам проблем зато што ми је одељење пуно кукавица и нико неће да се буни са мном.
Имам проблем зато што не могу да се обратим разредној јер је њен став  да се не треба замерати професорима. 
Имам проблем зато што професорка предаје устав и право грађана и нико не очекује од ње да злоупотребљава свој положај.
Имам проблем зато што сам учила и први пут кад НИЈЕ ИМАЛА ВРЕМЕНА да ме пита. 
Имам проблем зато што сам изгубила мотивацију за учење тог предмета. 
Имам проблем зато што ће та тројка знатно да ми угрози просек. 
Имам проблем. 


П.С. Морам да напоменем
 да су ми потребне све петице
 како бих уписала жељени факултет.
Зато и имам проблем.

Апдејт: Ново што је професорка изјавила је да је противзаконито да ђак има за 2 оцене више на полугођу од оне са тромесечја. Противзаконито? 
Labels:
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.