Letnja Oluja
Хм, стигла је фамозна 2012. година.
То је година најављеног смака света кога, наравно, неће ни бити. А и ако буде, бар ће да почисти шљам.
Питате за 2011.? Како је прошла?


Чудно је прошла. Било је успона и падова. Почела врло досадно, монотоно. Онда следи најбољи период мог живота: летњи распуст.
Летњи распуст је обележио одлазак у Немачку. Па из Немачке у Француску. Па у Италију. Па опет у Француску. Па опет у Немачку. Два месеца. Ван Србије. Са сјајним, позитивним људима. Одлазак на журку Дејвида Гете на Корзици. Обилажење осталих рођака. Џанки Флориан који ме је водио у обилазак града на свој рођендан. Деца <3. Хановер, Висбаден, Штутгард, Дармштад, Пиза, Сан Луси, Порто Векио, Рим, Венеција, Фиренца. НиконД3100 <3. Тетке и тече <3.
И онда, повратак у Србију. Повратак у мочвару. Повратак у мртво море. Повратак у проблеме. Да не дужим, уследио је велики стрес кад сам се вратила. То је прошло некако. Почињу пропали изласци. Сваки следећи је све већи фијаско. Просто да човек изгуби вољу за излажењем. Доносе се нови планови. За неке нереални, за мене спасоносни.

Крај године је обележен смртним случајевима око мене. Почев од 27. септембра до 24. децембра. И даље се питам зашто, али одговор нисам добила. Ваљда за наук нама што смо остали? Не знам.

Кајем се за многе ствари. Била сам наивна. Сад стварно окрећем нови лист. У односу на све. Многи су прокоцкали моје поверење. Али таква каква сам, схватићу сав тај лош период као знак.
Још сам одлучнија да одем одавде. Ако останем, угушићу се.

Година ми није почела најбоље, али нећу јој допустити да се настави тим темпом. Имам прилику коју намеравам да искористим. По томе ћу памтити 2012. Имате моју реч.

Срећна вам свима Нова година! Потрудите се да урадите нешто у њој. Дајте СЕБИ прилику.
Ако не ваља, мењајте. Ако не иде, промените смер. Не одустајте.

Будите ми добри и проведите празнике уз људе што вас воле.

Поздравља вас ваша,
Летња Олуја


Labels:
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.