Letnja Oluja
Драги моји читаоци,
ових дана мењам изглед блога. Мало ми је досадио прошли, а и смучила ми се она браон која је преовлађивала. Ако ових дана будете улазили на блог, може се деси да сваког новог пута затекнете нови изглед. Тренутно је један црвени, али нисам баш одушевљена њим. Превише је једноставан.


Покушала сам сама да направим свој темплејт, али не разумем се баш у те ствари па сам добила неки најпростији, глупи изглед. Можда помоћу драгог ми гугла нађем неке инструкције да улепшам  геџете. А можда и не.

Најбоље решење би било да нађем неку залудну (читај: дивну) особу која ће својом добром вољом да ми напише хтмл а ја у фотошопу да урадим решење странице. ТРЕП ТРЕП.

Можда променим и име блога. У нешто позитивније. Мада, никада нисам била креативна кад су називи, тј наслови у питању. Ово Куку мени куку нама је било одговарајуће, али ако ми неки други назив падне на памет, променићу. Немојте се збунити ако затекнете и ново име блога и нов изглед. И даље ће писати да је аутор ваша Летња Олуја, а и вероватно ћу истаћи на самом блогу да су измене у току.

Будите ми добри,
Летња Олуја

АПДЕЈТ:
Измене су готове. Захваљујем Милошу што ми је препоручио сјајне сајтове, где сам имала широк избор темплејта. Као што видите, такође сам додала и твит дугме, које блог до сада није имао.

Надам се да вам се свиђа нов изглед блога!
Labels:
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.