Letnja Oluja
Шта је битно данас? Профит. Да би се профитирало, прибегава се најразличитијим начинима. Шта се најбоље продаје? Глупост. Самим тим су и рекламе изразито глупе. Што глупља реклама, то продаванији производ. Вероватно се иде логиком да се бесмислене рекламе најдуже памте.



Како се праве рекламе? Имамо производ ''Персин прашак'' који се лоше продаје. Донесе се одлука да треба направити рекламу, што јефтинију, ако је то могуће. Да би лакше направили, гледају рекламе конкурената. Пошто у реклами ''Перибог'' прашка, нека женетина качи шарен веш на жицу, добијају сјајну идеју да и они у дворишту нађу жену која ће да качи веш. Али њихова ће идеја да буде оригиналнија, јер ће веш бити бео! Налазе, неку средовечну, насмејану жену. Њен посао ће бити да качи веш, а кад  намрштена комшиница провири преко тарабе, да се окрене и каже слоган рекламе. На реду је осмишљавање слогана. Слоган не треба да буде нека велика филозофија. Што једноставнији то бољи. На крају свега, зашто и не би био прост кад прости људи и перу веш? Народу треба дати нешто ште ће да схвати и поврх свега да упамти! Из тога проистиче сјајан, инвентивни слоган:''Јер је моје бело, беље од твог!'' Завршни део прављења рекламе је додавање боја снимку, да би башта изгледала што свежије. Одећа мора да забљесне гледаоца, да гледајући рекламу осети удобност и миришљавост те беле одеће! Остаје још само да се одреди музика. Најбољи избор је црвкут птичица у позадини, да би се стекао утисак свежине и топлине породичног дома. Посао је завршен, нова реклама је пуштена.
Након неког времена се по супермаркетима могу чути дечица како упиру прстом у ''Персин прашак'' и кажу:''Мама, купи ''Персин прашак'' да би моја бела портикла била беља од Перине беле.'' Маме, се насмеше и одговоре:''Наравно, душо и ја желим да моје беле шустикле буде беље од Станојкиних!''
Као што видите, реклама за ''Персин прашак'' буди такмичарски дух! Јер зашто имати мање белу кецељу од неког другог, кад овако можете бити права домаћица и имати најбољу, најбељу кецељу!
Слоган овог производа ће постати главна фора, коју ће срећне домаћице са поносом да препричавају! Ући ће у анале, и стати одмах до:''То нисам ја, то је моја траума.''

И све то зато што се глупост најбоље продаје.



Labels:
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.