Letnja Oluja
Рандом листа шта волим:
  • Волим да пијем кафу.
  • Волим да ме дочека радосно скакутање кучића кад дођем кући.
  • Волим да прочитам добру књигу. 
  • Волим кад имам са ким да попричам о тој доброј књизи.
  • Волим Хари Потера. Омиљени делови су ми Затвореник из Аскабана и Полукрвни Принц.
  • Волим дуге разговоре и филозофирања са Н. и памтићу те разговоре целога живота.
  • Волим Џонија Депа. Први филм који сам гледала са њим је Едвард Сизрхендз. Диван. 
  • Волим фотографију. Надам се да ћу се бавити њом мало озбиљније.
  • Волим кад ме воле прави људи.
  • Волим свежа летња јутра. 
  • Волим летње олује где сам, наравно, безбедна у кући. 
  • Волим пилетину. То ми је омиљено месо. 
  • Волим супе и чорбе.
  • Волим тамно пиво.
  • Волим путовања и нова места.
  • Волим кад видим паметну и лепу особу.
  • Волим своје очи.
  • Волим свој датум рођења.
  • Волим тамно црвене руже. 
  • Волим да гледам серију Езел. 
  • Волим Штаркове Чоко колачиће.
  • Волим чили чипс.
  • Волим што сам годину дана испред целе генерације. 
  • Волим што пишем левом руком.
  • Волим да гледам фантазије. 
  • Волим такође и епску фантастику.
  • Волим мистерије, али не и хороре. 
  • Волим кад ми сестра каже: ''Не прави се паметна.'' Јер то значи да је приметила да сам паметна.
  • Волим сакое.
  • Волим црвену боју. Једноставно је најлепша.
  • Волим кад људи упамте шта волим па ме онда некад изненаде. 
  • Волим ексцентричне људе. 
  • Волим уметност. 
  • Волим кад сам увек у праву.
  • Волим кад се цени мој труд.
  • Волим добре журке где НЕМА одваљених од алкохола.
  • Волим да гњавим своје кучиће. 
  • Волим што не волим Кока Колу.
  • Волим искреност.
  • Волим интернет.
  • Волим овај блог.
Reaktionen: 
1 Response

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.