Letnja Oluja
Odavno nisam našla ni vremena, ni inspiracije da napišem neki post. Iako je mi je pisanje bila strast, desio mi se život, gde nažalost pisanje pati. Ne žalim se, zadovoljna sam trenutno. Vrlo je moguće da je to i razlog mog slabog svraćanja na ovaj blog, jer je on uglavnom služio za filtriranje frustracije koja se prečesto gomilala. Manje problema - manje inspiracije? Možda. Ne želim da se potpuno predam toj misli, ipak želim da verujem da nije samo nesreća dobar motivator kreativnosti.


Draga Iva me je nominovala i postavila par pitanja na koja ću rado odgovoriti.




1. Da li je detinjstvo raj ili pakao?

Detinjstvo je raj. Tokom detinjstva smo blagoslovljeni neznanjem. Šta bih ja sada dala da mogu opet da verujem ljudima, kao tada, kada nisam bila svesna njihovih podmuklih pokušaja.

2. Šta biste stavili u vremensku kapsulu i zašto?

Teško pitanje. Ovaj blog je na neki način vremenska kapsula. U početku je bio u obliku dnevnika i sada mi je vrlo neobično kada čitam stvari koje sam tada pisala.
Inače, mislim da bih sebi napisala motivaciono pismo, u kojem bi glavni moto bio: ''Nikad ne odustaj.'', ne bih li kasnije čitajući to zadovoljno uvidela da se moja srž nije promenila i da ću uvek biti borac bez obzira na sve.

3. Koja je najveća greška koju ste ikad napravili?

Koliko god glupo zvučalo, osoba sam koja se trudi da ne pravi velike greške. Pokušavam uvek ispravno da odreagujem i nadam se da uspevam u tome.
No, u greške ipak mogu svrstati da prečesto svoje vreme i energiju poklanjam pogrešnim ljudima.

4. Osvojili ste 5000e, ali morate ih potrošiti na putovanje - jedno ili više. Kako bi izgledao plan tog/tih putovanja?

Lepo pitanje. Najverovatnije bih obišla nekoliko zemalja odjednom uz pomoć  Couch Surfinga. Smatram da su putovanja vrlo bitna u životu jedne osobe, jer se tako šire pogledi na svet. Na listi zemalja bi mi definitivno bile Francuska, Italija, Engleska i Španija.

5. Navedite jednu pesmu, jedan film i jednu knjigu koji su vam promenili život.

Hmm... Teško je sada reći da mi je npr. jedna pesma promenila život. Mogu da navedem Zimu od Vivaldija kao sjajno sredstvo za meditaciju. Ništa ne može da me smiri kao ta kompozicija. Što se tiče knjige, rekla bih Rhonda Byrne - The Secret, jer me vrlo motiviše da razmišljam pozitivno. Film? Lola rennt. Jer je genijalan.

6. Feminizam: postoji li on u Srbiji?

Ne bih rekla. Mnogo mladih žena se bori za emancipaciju i prava, ali smatram da je to ipak nedovoljan procenat da bi se nazvao feminizmom. Ili pojedine žene, pod utiskom serija tipa Seks i grad, pogrešno interpretiraju feminizam.

7. Kako najčešće proslavljate rođendan?

U krugu porodice i par prijatelja. Ne pravim veliku buku oko njega.

8. Najveći blam iz vremena kad ste sedeli u đačkoj klupi.

Hmm... Kada sam jednom ušla u učionicu i jaki zraci sunca su mi bili pravo u oči, pa sam glasno opsovala jebem ti sunce ne primećujući profesora koji je već sedeo za svojim stolom i zgranuto gledao kako kočijaške reči izlaze iz usta uzorne učenice.

9. Da li flertujete? Zašto da, ili zašto ne?

Ne znam da flertujem. Jedino što nekad podseti na flert je moje provociranje neke nebitne osobe, ali čim mi se neko svidi ja počinjem da pametujem i diskutujem. Dakle, ja mogu skoro sve, samo ne da flertujem.

10. Kad biste morali da promenite ime, kao zaštićeni svedok, ili umetnik sa pseudonimom, kako biste se zvali?

Interesantno pitanje. Nikad nisam sebe zamišljala sa drugim imenom, jer volim što se zovem Marija. Takođe sam stava Nomen est omen, tako da bih verovatno odabrala neku drugu verziju svog imena. Mariah ili Marry. Prezime bi mi bilo Granger. Mariah Granger. Ne zvuči loše.

11. Ovo će biti bizarno, al' šta mogu: volite li vi uopšte da postavljate pitanja, ili su vas naterali?

Da postavljam pitanja? Obožavam da drugima postavljam pitanja. U analiziranju druge osobe je postavljanje pitanja neophodno, a to mi je jedan od hobija.



Hvala Ivi što me je nominovala, uživala sam u odgovaranju na pitanja. :)
Reaktionen: 
0 Responses

Постави коментар

Рејтуј пост ! Не може да шкоди.